Manga/Anime

UusWanhaHybbyrotta

Kröhöm... Onkos suomi24 keskusteluu eriksee mangasta? En nähny, mut voi pistää linkkii jos tahtoo!

Elikkä. Kuinkamoni on lukenu mangaa? Tässä haen erityisesti Teiniagentti Lunan (uusi manga-sarja) lukijoita. Kysyisin et tuleeks sitä nyt varmuudella viis? Vai kolme? Kun hain, mut kaikki oli vähän epäselviä sepustuksia. Niin, teiniagentti Lunan lukijoita tänne keskustelemaan. Jos et viel oo ostanu, ni osta ihmees, oikeesti aivan huippu manga, vaik onkin amerikkalainen.

1

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Damatris

Jos ihan tarkkaan ottaa niin teiniagentti Luna ei ole mangaa siinä mielessä, että se ei ole japanilaista vaan amerikkalaista mangatyylillä tehtyä sarjakuvaa. Eli se olisi mielestäni ennemminkin pseudo-mangaa... En kyllä jaksa alkaa siitä sen enempää sanoa =)

Itse en ole sitä lukenut enkä tiedä siitä kuinka monta osaa siitä on tulossa. Kuvat näyttävät ihan kivoilta, mutta itse juoni kuullostaa minusta, anteeksi vaan, turhan öhm... typerältä. Toteutus voi kyllä olla ihan hyvä, mutta empä itse kyllä ostaisi sitä...

Miksi tämä muuten on nuorten ja lasten osastolla? Siis manga ja anime EI ole PELKÄSTÄÄN LAPSILLE ja nuorille. Itse nimittäin tiedän useitakin sarjoja joissa on ikäräjä K-18 vuotta. Esimerkkinä Elfen Lied.

Luetko muuten mitään muuta sarjaa kuin tuota teiniagenttia? Itse luen Fruits baskettia, Tsubasa reservoir chroniclea, Inuyashaa, Rurouni Kenshiniä, Chrono Chrusadea ja montaa muuta sarjaa ja animea olen nähnyt likemmäs 60 eri sarjaa ja elokuvaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7823
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5607
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4861
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4823
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      75
      3584
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2838
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      62
      2564
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2458
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2402
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2284
    Aihe