Hotel Budapest

Viipukka

Hei! Onko kukaan yöpynyt hotelli Budapestissa, Budan puolella? Miltä se vaikutti, minkälainen sijainti on?

1

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yöpynyt

Joulukuun alussa yövyimme ko. hotellissa. Ihan ok hotelli, aamiainen todella runsas ja monipuolinen! Huoneet perussiistit, eipä siellä juuri käyty kuin kääntymässä ja yöt nukkumassa ;)

Hotellin edessä on heti ratikka- ja bussipysäkit, itse käytimme ratikkaa (todella tiheä kulkuväli!!!). Ensin yhdellä ratikalla Moskva Térille, siitä jatkoimme Pestin puolelle joko toisella ratikalla tai metrolla (punainen). Linnavuorelle menimme bussilla tuosta aukiolta. Nuo kulkupelien reitit on merkitty melko hyvin karttoihin ja hotellin respassa kyllä hyvin neuvoivat, jos oli joku epäselvää.
      Aikaa keskustaan (=Pestin puolelle) meni kulkuvälineestä riippuen 15-30min, vaikutti tietysti minne asti matkasi :)

Lähin ostoskeskus Mammut on suht lähellä (Moskva Tériltä Pestiin päin).

Olimme ihan tyytyväisiä valintaan, onneksi kaupunki oli minulle jo ennestään "tuttu", niin tiesi paremmin minne mennä ja millä, ehkä seuraavalla kerralla kuitenkin valitsen majoituksen toisaalta eli taas Pestin puolelta, jolloin "kämpillä käväiseminen" on helpompaa kesken kiertelyn, sillä Hotel Budapestiin ei ihan vain piipahdeta, vaan vaatii kuitenkin hieman aikaa ja energiaa. Me kyllä käytimmekin aikamme melko tehokkaasti liikenteessä, kun kerran reissuun oli lähdetty - emmekä käyneet pahemmin shoppailemassa, jolloin ei ylimääräisiä kantamuksiakaan kertynyt...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2962
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2837
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1679
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1602
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe