Minulla on paatissani uudehko läppäri, jossa ensisijaisesti käytän CD-kartta ohjelmaa jota ohjaa GPS.
veneestä on vaikeaa nähdä taaksepäin ja olen pähkäillyt, josko weppi-kamera tai valvonta kamera toimisi eräänlaisena "peruutuspeilinä.
Kameran pitäisi "fokusoitua" joitakin satoja metrejä ja hyvä olisi jos valontarve olisi mahdollisimman pieni.
vesitiiveyden voin korvata läpinäkyvällä kotelolla mutta kuulisin Teiltä rakentavia ehdotuksia tällaisen "perävalvontakameran" valmistamiseksi.
Weppi-kamera ja vene
1
219
Vastaukset
Tuollaiseen käyttöön suosittelisin ulkokäyttöön tarkoitettua, vesitiivistä ja mustavalkoista kuvaa tarjoavaa valvontakameraa. Älä sorru leluihin, ne eivät kestä edes yhtä kesää noin vaativassa paikassa.
Videosignaalin siirto saattaa koitua ongelmaksi, koska läppärissäsi tuskin on videon sisääntuloa ja USB/langaton ovat vielä leluasteella. Itsenäinen verkkokamera, joka kytketään läppärisi verkkokorttiin voisi olla yksi ratkaisu, mutta varsin kallis.
Etsipä PCMCIA (PC-Card) -kortti, jossa on videosisääntulo esim. ammattikäytön BNC-liittimellä, niin saat tuon ensimmäisen ehdotuksen toimimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174