mitä syötte

Ruokalistoja kiitos

Ihan laiskuuttani (hakemaan itse tietoa) ja uteliaisuuttani, kertokaapa millainen teidän esimerkki päivä ruokalista on.
Asia kiinnostaisi kovasti, mutta löytyykö valmiita linkkejä mitä syödä aamupalaksi, lounaaksi, välipalaksi ...iltapalaan asti.
Vähän samaan tapaan kuin painonvartijoillakin on.

10

3735

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grymde

laihtunut näillä :) riittää mulle.

aamupala: vesi, 1 tomaatti.
      lounas: salaatti tai hedelmä, näkkileipää kalkkunaleikkeen kanssa. rasvaton maito/vesi
      välipala: viinirypäleitä/kirsikkatomaatteja/banaani
      illallinen: raejuusto, ruisleipä, kylmäsavustettu kirjolohi.

sen jälkeen en enää tarvi mitään nälkääni. tietty jos liikkuu enempi ku minä, ni tärkeetä syödä paljo monipuolisemmin ja runsaammin !

• retiisi83

Aika vähältä kuullostaa..kun ei edes yhtä lämmintä ateriaa mikäs pitäs päivässä syödä

• Kiril
      • hvvvvvvvvvvv

onks ihan pakko tuputtaa tota "vähähiilihydraattista" ruokavalioos ku muita ei kiinosta.. täyttä SOOPAA! jos oot sitä mieltä et se on hyvä sulle ni älä sitä muille tuputa..

• hedelmäsokeri

Ja oli vielä ruokaohjeineen,mikä on mukavaa. Hedelmiä ei juurikaan (ei ollenkaan) näkynyt listalla.

• menhir
        hvvvvvvvvvvv kirjoitti:

onks ihan pakko tuputtaa tota "vähähiilihydraattista" ruokavalioos ku muita ei kiinosta.. täyttä SOOPAA! jos oot sitä mieltä et se on hyvä sulle ni älä sitä muille tuputa..

tää on kylläkin VHH-palsta.

• menhir

Aamupala: salaattia (jossa lehtisalaattia, kiinankaalia, tomaattia, kurkkua paprikaa), 1½ rkl oliiviöljyä, 1cm:n siivu koskenlaskijaa, kananmuna, muki kaakaoo

välipala: pähkinöitä

lounas: salaattia, 1½ rkl rypsiöljyä, jauhelihaa/kanaa voissa paistettuna mausteet tai tonnikalaa/lohta, 1dl marjoja

välipala: papuja

iltapala: kauraleseitä ja -hiutaleita piimässä/jugurtissa pari porkkanaa.

Tuossa nyt mun uusin ruokalista :).

• menhir

varhaisaamiaiseksi syön yleensä appelsiinin ja omenan.

• nälätä

Ihan oikeasti, jos tuo on sinun päivässä syömäsi ruoka ,eikö sinulla ole nälkä ?
        Minusta kuulostaa köykäiseltä. Minä luullakseni kaipaisin itapäivään tai iltaan jotan tukevampaan ruokaa kuin jugurttia.
        Välipalana papuja ???

• menhir
        nälätä kirjoitti:

Ihan oikeasti, jos tuo on sinun päivässä syömäsi ruoka ,eikö sinulla ole nälkä ?
        Minusta kuulostaa köykäiseltä. Minä luullakseni kaipaisin itapäivään tai iltaan jotan tukevampaan ruokaa kuin jugurttia.
        Välipalana papuja ???

Ainakaan nyt ei nälätä yhtään kun jaoin nuo ruuat 5 ateriaan, söin ennen kokeiluna samat 3krt/pv, mutta ei siitä lopulta tullut mitään. Taju meinasi lähtee koulussa 4-5 tunnin päästä aamiaisesta. Illalla sama juttu, ei jaksanut opiskella/lukea yhtään.

Dieetissäni kuuluu syödä kaikkein raskaimmat ruuat aamulla ja lounaalla ja keventää iltaan asti. Järkeäkö sitä on mättää rasvaa juuri ennen nukkumaanmenoa, kaikki muuttuu vaan vararenkaaksi yön aikana :D.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe