olen nähnyt lordin telkkarista ja dvd:ltä ja mulla on kaikki levyt ja muuta tavaraa mutta en ole koskaan nähnyt lordia tai ketään muuta bändin jäsentä elävänä ihan silmieni edessä joten te jotka olette nähneet hänet olkaa onnellisia kanehdi teitä.
pakko nähdä lordi
6
409
Vastaukset
- *Awaliina*
mä olen ihan samaa mieltä ja joskus oikein ahdistaa kun ei koskaan saa tavata awaa. :( ja mulla ei tuskin ole edes mahdollisuuksia siihen..
- Killerirockissa
Tosin silloin kaikki änkesi eteen, joten eipä näynyt kunnolla. Mut siellä se Ötzi huitoi käsillään.
- ,.-,.-,.-,.-
Killerirockissa kirjoitti:
Tosin silloin kaikki änkesi eteen, joten eipä näynyt kunnolla. Mut siellä se Ötzi huitoi käsillään.
tilaisuuksia ollut männvuotena, tänä vuonna tuskin enää tulee ellei jotain festarikeikkaa tai sitä jäähallin korvaavaa tule.
Itse olen nähnyt lordin livenä n. 4 kertaa, kahdella kertaa noista he esiintyivät, kerran olen nähnyt ilman maskia livenä. - ovat nähneet Lordin livenä!
,.-,.-,.-,.- kirjoitti:
tilaisuuksia ollut männvuotena, tänä vuonna tuskin enää tulee ellei jotain festarikeikkaa tai sitä jäähallin korvaavaa tule.
Itse olen nähnyt lordin livenä n. 4 kertaa, kahdella kertaa noista he esiintyivät, kerran olen nähnyt ilman maskia livenä.Itse en ole nähnyt Lordia livenä kertaakaan :,(
- G-Stealer ja Kita
Et oo ainoo...
- skmk
Mä oon nähny lordin livenä kun ne esiinty mun kotikaupungssa pietarsaaressa.Sain niitten nimmarit omistuskirjotuksella =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e692223- 1041911
- 1451671
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1051622
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851377- 1191289
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201220Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241170