En olekkaan käyny pitkään aikaan. Tyhmää kun joku on kirjotellu mun nimimerkillä :(
Se en ole ollut minä. Mitäs teille kuuluu?
Moi taas kaikki :)
6
326
Vastaukset
- *Awaliina*
moikka vain sullekin pitkästä aikaa :) ja tervetuloa takaisin. kiitoksia hyvää kuuluu...
- Miss Madness
Kiva kun sä käyt vielä täällä.. Ja hyvää kuuluu :D
- awa-chan
tiedoksi et kyseessä ei ole aito Lady Awa
- Ninja¤
on feikki tai sitten ei B@. Who knows.
- Lady Awa
Ninja¤ kirjoitti:
on feikki tai sitten ei B@. Who knows.
Siis en tietenkään ole Lordin Awa. Mitä ihmettä? :o Ei kai kukaan sellasta luule? Ei kuulkaas mulle tullu mieleenkään, kun tällä nimimerkillä aloin kirjottelemaan, että joktut saattais olla niin "lapsellisia# että luulis mua Awaksi ;P Hei come on!
- N!nja
Lady Awa kirjoitti:
Siis en tietenkään ole Lordin Awa. Mitä ihmettä? :o Ei kai kukaan sellasta luule? Ei kuulkaas mulle tullu mieleenkään, kun tällä nimimerkillä aloin kirjottelemaan, että joktut saattais olla niin "lapsellisia# että luulis mua Awaksi ;P Hei come on!
En mä ole ainakaan sua Lordin Awaksi ikinä luullut ;D. Mutt veikkaan, että toi Awa-chan (menikö oikein?) ei uskonut sua, kun kirjoitit, että joku on kirjoitellut tänne sun nimimerkillä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041811
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441569
- 1021513
- 801427
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206- 691071
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241070- 381012