Hei kaikki baarimikot, kertokaas muutama hyvä paukku ohje. Esimerkiksi semmonen mistä tytöt tykkää? Kirpeä Paukku? Makea paukku?
Drinkki vinkkejä?
2
1002
Vastaukset
- gdfgsdjäfjsä
Itse teen näitä paukkuja suht. usein kun tullaan tilaamaan jotain muuta kuin sitä kossu kolaa...
Maitopohjainen:
2cl vodka
2cl mansikkalikööri
pikkusen mansikkapureeta, kermaa, jatketaan maidolla. minisheikkerin läpi voi vetästä jos jaksaa
kirpeä(ei kuiva):
murskattuja limejä n.3-5kpl
2cl vodka
2cl cassis
karpalomehu russian
makea:
2cl bacardi/vodka
2cl banaani/meloni/vadelma etc likööri
ananas mehua sprite/ginger ale/fanta etc
noita siis kiireessä. sitten kun on aikaa niin pari hyvää:
blenderiin mando/passion pureeta, 4cl vodka/bacardi lime mehua, vähän appelsiini mehua. Kivan frozenia, ikuisen mansikka margaritan tilalle.
nyt tulee kiire töihin, voin myöhemmin kirjoitella lisää jos haluat.- dyydi 2,4
Hei, kirjota lisää vaa paukkuohjeita. Oon just alottanu baarissa töissä ja en ikinä meinaa keksiä mitää paukkuja sit jos keksin ne maistuu aivan skeidalle. Harmi vaan et meiltä ei löydy ihan kaikkee noita viinaksia mut aina voi improvisoida!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041801
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441559
- 1011485
- 791407
- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761188- 691061
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034- 381002