Kannattaako lähteä kauempaa? Mikä on meno?
Kaakonranta
12
2877
Vastaukset
- Imatralainen
...tykänny. Aina siel on hauskaa ollu, kun oon käyny. Ei oo mikään teinihelvetti/lihatiski. Tietty riippuu millasesta paikasta kukakin tykkää.
- g
En todellakaan suosittele ,ei mitään nähtävää tai kuultavaa ,,tylsä ja totaallisen kuollu paikka !
- gretrty
Kaakonranta ja koko Parikkala tylsä takahikilä.... Muutenkin vähän outoa sakkia koko kylä täynnä.
- Kaakonrannan tienoo
Hei, älä ihmeessä tule kulmille, jos olet noin pettynyt.
Kesäasukkaana minulla on erittäin myönteinen kuva paikkakunnasta ja sen elämästä.
- Vicky-fani
On menoa edelleenkin!
Nyt tulossa Vicky Rosti ja Toyboys
la 15.10.2011.
Nähdäänkös Baila-Aila? - Pikkukylän kasvatti
Enemmän parikkalassa on elämää kun Imatralla... saatana täällä valittaa naapuritkin, vaikkei oo kerenny edes muuttokuormaa sisään kantaa
- m
Eipä toinna Kaakonrantaan enää mennä,sulki ovensa eilen lopullisesti :(
- Muistojen paikka
R.I.P.
- bonusbonusbonus
Niin kun se Mahti-Ahti purkaa sen ja pistää siihen uuden kaupan pystyyn.
Eihän tästä kauaa ole, kun uusi kauppa tuli siihen viereen, mutta kun eivät kerralla osaa tehdä kunnollista, niin tehdään sitten taas uusi näillä voittorahoilla ja jäsenmaksuilla.
Äkkiähän sitä rahaa tulee noilla hinnoilla ja varsinkin ABC:n hinnoilla. - Niinhän sitä..
syyksi voisi luulla,mutta...
http://www.ita-savo.fi/Uutiset/11785257.html - Jusu-Vm-81
Ahti on kova mies rakentamaan siitä tuskin kukaan voi olla kovinkaan paljon eri mieltä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481