Olisiko kellään viisaammalla tietoa, että miten ihmeessä saisi jenkkilästä tilattua kypärän..? tai onko täälä Suomessa liikkeitä joilla on Iconin edustus..?? tiedän ainakin nämä: rikumotor, mc-sport, superbiker mutta onko muita..? Sain tilattua haluamani takin ja hanskat tuon mc-sportin kautta, mutta ne sielä sanoivat että kypärää valittavasti ei voi tilata Jenkkilästä koska se ei ole E-hyväksytty..? Itse en kyllä pysty Jenkkilästä tilaamaan kun en omista visaa enkä mastercardia ja huonon englannin kielen taidon takiakaan ei oikein myöskään onnistu.. :-( Kertokaa ihmeessä jos jollain olisi jotain hyviä vinkkejä tai apuja minulle.. :-)
ICON- merkkinen kypärä jenkeistä..
Tiijuska
2
511
Vastaukset
- xxx10
tilaa saksasta esim fc-moto.de helppo maksaa laskulla mikä tulee sähköpostiin...ja toimii
- Neljäneljä
Nykyään saa myös mc-sportista. Tuli nopeasti ja halvalla. Katso tuolta > http://www.mc-sport.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106