Onko paikka rauhoittunut takavuosilta? Vieläkö päättäjät sysää kaikki "heikompi osaiset" sinne? Onko lapsiperheelle sopiva?
Keminmaa Vastuutie
3
1222
Vastaukset
- asuimme
vajaa puolenkymmentä vuotta sitten liki viisi vuotta. Ei ollut valittamista. Mutta isompaan asuntoon piti päästä niin siksi sieltä pois.
- Lunia
Niin kauan kuin tiedän, on Vastuutie ollut oikein sopiva paikka lapsiperheille. Itsellänikin on 2 lasta, enkä täällä muuten asuisikaan jos ei olisi rauhallista. Minun käsittääkseni eniten täällä juuri asuukin niitä lapsiperheitä. Ollaan asuttu nyt n. 4 vuotta täällä, kahdessa eri asunnossa ja hyvin viihdytään. Ainoa huono puoli on Botnian päästöt, jotka tuossa talvella oli aika järjettömät ja se haju tunki lähes joka päivä sisälle asuntoon. Jokisuu on silti mielestäni paras paikka asua koko Keminmaassa.
- Juoppoja
Niin niitä täällä ei kyllä näy, olen asunut täällä jo 8 vuotta, eikä ole valittamista. Säpinää täältä on turha hakea, tämähän on kuin lintukoto. Hyvin täällä viihtyy, ainoa huono puoli on että tämä on kaukana kaikesta, eli bensaa kuluu. Lapsille ihanteellinen paikka, luonto lähellä ja leikkipaikat suojassa autoilta, mitä nyt jotkut ihmiset parkkeeraavat pihoille, mutta kaahareita ei ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732845
- 642723
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239