Kärkkäisen SIKA-PÄIVILLE ensiviikolla?
Kuinka moni menee
11
675
Vastaukset
- kyllä
pitäis ostaa pyörönrengas
lyhyesti EN
- tervepäiset mee
hörähtäneet sikailee.
- saa mitään
Kyllä sika päivillä täytyy päästä käymään olen tosin vielä lomalla ja Oulussakin pitää käydä
Samallähan sitä voi jääkaappia täydentää kun käy ylivieskassa
Vaatekaupoissa pitää käydä myös kattomassa mitä uutta kevät vaatetta on tullut Kaphalliin ja seppälään - pääkirijotuksessa
saa mitään kirjoitti:
Kyllä sika päivillä täytyy päästä käymään olen tosin vielä lomalla ja Oulussakin pitää käydä
Samallähan sitä voi jääkaappia täydentää kun käy ylivieskassa
Vaatekaupoissa pitää käydä myös kattomassa mitä uutta kevät vaatetta on tullut Kaphalliin ja seppäläänylivieskaa ylisti. kaikki tuntuu tietävän haapaveen sivukyläluonteen paitti jotku haapavetiset ite!
pääkirijotuksessa kirjoitti:
ylivieskaa ylisti. kaikki tuntuu tietävän haapaveen sivukyläluonteen paitti jotku haapavetiset ite!
ylivieskalainen toimittaja kehuu omijaan,joka ei kumminkaan olen niiden kehumisten väärti.
- on käytävä
katsastelemassa tavaraa ja puhuttelemassa muita haapavetisiä. melkein oman paikkakunnan porukkaa näkee siellä enemmän kuin täällä kylällä.
- on porsaat kotona
ukko ja hänen sukusa.
Jo pittää olla niin täyttä sikkaa, että
naurattaa.
- Sarahfiina
käytyä. Ei kyllä tiedetty/muistettu, että sikapäivät. Väkeäkin oli. Jos ei ihan tungokseen asti, mutta kassoilla sai kyllä jonottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363787- 122556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311526- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 801235