Mitä järjestelyjä tarvitsee tehdä jos menee suomen rajojen ulkopuolella naimisiin.
Ollaan suunniteltu kesällä naimisiin menoa lomareissulla Pärnussa. Tosin ei taida onnistua näin lyhyellä ajalla järjestelyt. Kumpikaan ei halua suuria juhlia.
Kertokaa jos on kokemuksia tai jotain tietoa asiasta...
Ulkomailla naimisiin
nuori pari
2
638
Vastaukset
- löytynee tietoa
Muistaakseni löysin jotain tietoa luterilaisen kirkon sivuilta (http://evl.fi/). Ainakin Espanjan Aurinkorannalla on suomalainen pappi, joka voi vihkiä. Lontoossa muistaakseni Merimieskirkossa voi mennä naimisiin.
Siviilivihkiminen onnistunee ainakin Pohjoismaissa, mutta vaatii varmaan aika paljon esivalmisteluja ja paperisotaa. Kysele maistraatista! - oletteko
saaneet apua asiassa? koska itsekin suunnittelemme samaa, eli ulkomailla naimisiin.. minkälaisia käytännönjärjestelyt ovat..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689