"Urputtajien" oma palsta,

Näyttää siltä että jokaiseen kivaankin aloitukseen tulee lähes aina joku valittaja mukaan. Siksi avaankin tämän keskustelun, että täällä saa kaikki "urputtaa" ihan mistä vain, sydämensä kyllyydestä. Nyt sitten vain valittamaan, mutta muistakaa kaikesta huolimatta systeemin säännöt :D

33

1690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • angi

Nyt voi siis valittaa. Minulla nyt ei satu olemaan mitään kunnon valittamista nutta olit oikein mukava vastailija minun aloittmassa ketjussa, siinä ei ole mitään valittamista.

• että valitusosasto

ja ilotusosasto oli tuolla pystybaarissa.

• että valitusosasto kirjoitti:

ja ilotusosasto oli tuolla pystybaarissa.

ole tiedon väärti, sanottiin jo kauan sitten.
        Sitäpaitsi siellä on ihan liian paljon niitä hauskoja juttuja niin ettei hyvätkään valitukset pääse kunnolla esille.

• tuolla aloittamallasi palstalla, voisi jatkaa vaikka kuinka pitkälle, sen verran mielenkiintoinen on. Olisi vain toivonut enemmän ovensa avaavia palstalaisia.
        Ei niin että olisin utelias, haluan vain tietää.

• ottaa pollaan

kun yleensä puhutaan iästä, 60 ei ole mikään vanhus.
      Suvussamme ja tuttavissamme siis kummanki puolelta -60:siä ja 60
      emme koskaan mainitse toisistamme vanhus nimikettä. Mielestämme tän ikäiset ei ole vanhoja.
      Puhutaanko työ-elämässä kun on 60 vielä mukana, niin että hän on vanhus, no ei todellakaan.

• aikoihin 50 vuotta ja lehteä lueskellessani näin kunnalisen ilmoituksen jossa kehoteltiin "SENIOREJA alkaen 50v." kokoontumaan päiväkahvin merkeissä johonkin seurakuntasaliin.
        50v. ja senioori, olin elämäni parhaassa kunnossa, ja alkoivat julkisesti nimittelemään ##Grääähh!

• on se

niin kamalaa, kun niin hidasta on tämän koneen kanssa.
      Kyllästyttää odottaa ja odottaa aina vaan...

• miunki kone

Niin monet treffit menee sivu suun, kun ei aukee sivu!!! Siks oon niin yksin ja suruinen....

• urpun urpun
        miunki kone kirjoitti:

Niin monet treffit menee sivu suun, kun ei aukee sivu!!! Siks oon niin yksin ja suruinen....

Sama vika täällä,että hoh hoijaa

• Angi *

Kun olet painanut nappia lähetä, niin rupea heiluttelemaan hiirtä niin että nuoli tanssii hulluna edestakaisin kirjoituksesi ja alareunan yli, mutta älä missään nimessä paina hiirestä toistakertaa, heiluttelet vaan. Niin minä olen saanut tämän toimimaan hiukan nopeammin.

• Angi *
        miunki kone kirjoitti:

• marjapensas

se minäkin yhtyisin urputtajiin, no kun syy olis tuo takatalvi, kun se nyt pukkaa päälle, nyyh;)

• kaikenlaiset ketaleet

...että tänne pakkautuvat kaikenlaiset turhat ihmiset, jotka eivät osaa vastata oikein aloituksiin. Voi, voi,voi kun voi olisi voita ja kaikki osaisivat olla sellaisia kuin minä, Tamarix ja muut aloittajat eli justiinsa meidän mielen mukaisia ja aina samaa mieltä. Kyllä maailman pitäisi olla sellainen, että sieltä löytyy vain kivoja ihmisiä ja kivoja vastauksia eikä sekaan tulisi yhtään ikävää urputtajaa. On
      se niin väärin, että tällaiseksi tämä on mennyt.

Jostakin ihmeen syystä, Tamarix, täällä kuitenkin ja huolimatta kivoista ihmisistä negatiivisiin juttuihin otetaan kantaa eniten. Olisko niin, että kivoissakin ihmisissä on negatiivisia puolia. Näyttäisi siltä, että hekin osaavat urputtaa ansiokkaasti ja paljon, mutta varmaankin ja silloinkin oikein. Tämä oli vääränlainen urputus iliman muuta.

• Angi *

urputtaja.. :-))

Kuuleppas nyt jos ihminen ei koskaan saa sanoa oikeaa mioelipidettään olkoonkin vaikka nekatiivinen niin mailma tulisi sillä keinoin hyvin ahdistuneeksi paikaksi. Sitten ihmetellään ja painiskellaan asioiden kimpussa mikähän tuonkin on tehnyt noin ahdistuneeksi, kun asiat näyttävät olevan hyvin? Minä olen tälläisenä luonnon psygolokina sitä mieltä että sinäkin olit tervetullut urputtamaan asiastasi.

• edellisen

olevan oikein laillisen urputuksen

• täydelliset ihmiset
        Angi * kirjoitti:

urputtaja.. :-))

Kuuleppas nyt jos ihminen ei koskaan saa sanoa oikeaa mioelipidettään olkoonkin vaikka nekatiivinen niin mailma tulisi sillä keinoin hyvin ahdistuneeksi paikaksi. Sitten ihmetellään ja painiskellaan asioiden kimpussa mikähän tuonkin on tehnyt noin ahdistuneeksi, kun asiat näyttävät olevan hyvin? Minä olen tälläisenä luonnon psygolokina sitä mieltä että sinäkin olit tervetullut urputtamaan asiastasi.

Piipahtelen täällä aina silloin tällöin ja joka jumalan kerta on näitä aloituksia, jolloin haukutaan jotakin/joitakin. Kuten tässä sitä, että ketjuihin kertyy epämiellyttäviä ihmisiä (näin sen ainakin tulkitsin) ts. kaikki vastaukset eivät ole kelvollisia. Olen aina yhtä hämmästynyt tuomaroinnista, kun kyse on julkisesta keskustelufoorumista. Jos kovin ärsyttävät epämieluisat vastaukset, nehän voi sivuuttaa, mutta silmiään ei ehkä kannata sulkea siltä tosiasialta, että tämä maailma ja sen ihmiset eivät muokkaudu juuri minun mukaisiksini. Ei, vaikka kuinka yrittäisi, sanoo kokenut. Että jos lopetettaisiin se tyhjän urputtaminen sopivista ja epäsopivista, koska kivat ihmisetkin ovat kovin makuasia. Se oli varsinainen sanomani.

Tänne ei tee kovin mieli enää kirjoittaa avauksia, koska vastassa on jonkinlainen arvostelumuuri siitä, kuka on kiva kenenkin mielestä ja kuka jotakin muuta. Näytätte kinaavan jatkuvasti myös siitä, pitääkö kirjoittajien rekata itsensä, jota olisi muka sopiva ja rekkaamaton on siten muuta. Voi, voi sentään. Mutta ehkä saatte aikanaan täysin sopivan ja täydellisten ihmisten piirin aikaiseksi. Taitaa silloin olla aika tyhjää kaikin puolin.

• suururputtaja
        edellisen kirjoitti:

olevan oikein laillisen urputuksen

urputan huumorintajun puutteesta,angi-angi---soosoo.

• eihän täällä sanottukaan millaisia urputuksia saa tulla.
        Jos vielä saavat aikaan keskustelua, niin mikäs sen parempaa.
        Tämäkin aloitus on tuonut jo parisen kymmentä kannanottoa, joten ei aivan huonoimmasta päästä.
        Rehellisesti sanottuna, olisi tosi tylsää jos kaikki olisivat samaa mieltä. Joten alkakaas kaikki kinaamaan keskenänne, vaikkapa siitä kenen urputus on kaikista paras ja aiheellisin.
        Minua risoo juuri nyt se, että ulkona tulee taas kohta pimeää, ja olisi vaikka kuinka paljon tekemistä.

• täydelliset ihmiset kirjoitti:

Piipahtelen täällä aina silloin tällöin ja joka jumalan kerta on näitä aloituksia, jolloin haukutaan jotakin/joitakin. Kuten tässä sitä, että ketjuihin kertyy epämiellyttäviä ihmisiä (näin sen ainakin tulkitsin) ts. kaikki vastaukset eivät ole kelvollisia. Olen aina yhtä hämmästynyt tuomaroinnista, kun kyse on julkisesta keskustelufoorumista. Jos kovin ärsyttävät epämieluisat vastaukset, nehän voi sivuuttaa, mutta silmiään ei ehkä kannata sulkea siltä tosiasialta, että tämä maailma ja sen ihmiset eivät muokkaudu juuri minun mukaisiksini. Ei, vaikka kuinka yrittäisi, sanoo kokenut. Että jos lopetettaisiin se tyhjän urputtaminen sopivista ja epäsopivista, koska kivat ihmisetkin ovat kovin makuasia. Se oli varsinainen sanomani.

Tänne ei tee kovin mieli enää kirjoittaa avauksia, koska vastassa on jonkinlainen arvostelumuuri siitä, kuka on kiva kenenkin mielestä ja kuka jotakin muuta. Näytätte kinaavan jatkuvasti myös siitä, pitääkö kirjoittajien rekata itsensä, jota olisi muka sopiva ja rekkaamaton on siten muuta. Voi, voi sentään. Mutta ehkä saatte aikanaan täysin sopivan ja täydellisten ihmisten piirin aikaiseksi. Taitaa silloin olla aika tyhjää kaikin puolin.

siinäpä meille kaikille pureskelemista, kiva että kerroit mielipiteesi!

• Angi *
        Tamarix kirjoitti:

siinäpä meille kaikille pureskelemista, kiva että kerroit mielipiteesi!

..tehden hyvää jälkeä. Mukavaa kun joku sanoo asiat suoraan.

• Angi *
        Tamarix kirjoitti:

eihän täällä sanottukaan millaisia urputuksia saa tulla.
        Jos vielä saavat aikaan keskustelua, niin mikäs sen parempaa.
        Tämäkin aloitus on tuonut jo parisen kymmentä kannanottoa, joten ei aivan huonoimmasta päästä.
        Rehellisesti sanottuna, olisi tosi tylsää jos kaikki olisivat samaa mieltä. Joten alkakaas kaikki kinaamaan keskenänne, vaikkapa siitä kenen urputus on kaikista paras ja aiheellisin.
        Minua risoo juuri nyt se, että ulkona tulee taas kohta pimeää, ja olisi vaikka kuinka paljon tekemistä.

On siinä urputtaja jota risoo tekemättömät työt.

Aloita huomenaamulla aikaisin niin kerkiit tekeen kaiken iltaan mennessä. Sitten voit istua tän koneen äärellä loppuillan ja urputtaa.

• Pelle1Peloton

Voi, kun osattais edes kunnolla urputtaa!

Kyllä minusta nimimerkin "kaikenlaiset ketaleet" urputus on tähän mennessä paras. Huumorin kukka se on muistettava urputtaessakin.

Itsestään urputtajat ovat myös aika kivoja. Nähdäänköhän täällä sellaisia?

• 1943

sillä en urputa. Olin eilen juhlimassa ja iloisen lesken kausi alkoi. Sain tanssia paljon ja hymyillä yleisöle, kun taikuri otti lavalle avukseen. Tuo hymyileminen on tavaramerkkini ja sain vielä tehostaa sitä. Sain jopa kehuja hymyilemisestäni.

• Pelle1Peloton

Vilpittömät onnitteluni "iloinen leski"-kautesi avajaisiin! Niin sitä pitää! Eihän se leskeys saa olla pelkkää suremista. Ja hymy kaunistaa aina.
        No tietysti, surutyötkin on tehtävä, mutta elämä jatkuu kuitenkin, sen työn jälkeenkin!

• 1943
        Pelle1Peloton kirjoitti:

Vilpittömät onnitteluni "iloinen leski"-kautesi avajaisiin! Niin sitä pitää! Eihän se leskeys saa olla pelkkää suremista. Ja hymy kaunistaa aina.
        No tietysti, surutyötkin on tehtävä, mutta elämä jatkuu kuitenkin, sen työn jälkeenkin!

Suruaika kesti yli kaksi vuotta ja vieläkin kaipaan, kaipaus siirtyy pikkuhiljaa taustavoimaksi.

• miinalii

parisuhteessa elävät, joiden piiriin ei muita mahdu. Kirkossa käydään, mutta kyydittä olevaa ystävää ei haluta mukaan yhteen tapaamiseen. Häiritsee kuhertelua. Pari on 70 ja 80 . Parisuhteelle on annettava aikansa, mutta?

• masentunut, että pienet urputukset ovat paikallaan. En kuitenkaan selvittele sitä tässä enempää.

Masensi heti ylös noustessa, kun katsoi ulos ikkunasta, lunta tulee taivaan täydeltä ja on ihan kamalat kelit. Onneksi ei tarvitse lähteä mihinkään. Sekin harmittaa, kun "urputin" isännälle lauantaina renkaiden vaihdosta ja ne vaihdettiin, taitaa vielä tulla talvirenkaat mieleen.

Nyt täytyy alkaa ajattelemaan jotain positiivisiä asioita, eikö se tästä helpota!

• 1943

urputtaisi. Rivitaloyhtiön pihalla on iso hiekkakasa ja pihalla pieniä kuoppia. Jo syksyllä kuskasin kasasta hiekkaa kottikärryillä autoni parkkipaikalle ja muihin liejuisiin kohtiin ynnä osaan kuopista. Ihan kuin malliksi asuntojen miesväelle. Nyt keväällä täydensin työtäni. Mutta eipä kukaan muu ole tehnyt mitään, ukot senkun katselevat ikkunasta, vaikka iso vesilätäkkö on auton vieressä ja hiekkakasa metrin päässä. En päässyt yhtiökokoukseen päättämään pihan hoidosta.

• Zirkonia

istutin viime syksynä tyrnimarjapensaat, tyttö- ja poikapuolisen.No, nyt toinen ei ole lähtetytkään kasvamaan!Mistähän tiedän kumpi se on? Siinähän pitää olla kumpaakin puolta, että tulee marjoja.

• 1943
        Zirkonia kirjoitti:

istutin viime syksynä tyrnimarjapensaat, tyttö- ja poikapuolisen.No, nyt toinen ei ole lähtetytkään kasvamaan!Mistähän tiedän kumpi se on? Siinähän pitää olla kumpaakin puolta, että tulee marjoja.

muu auttaa kuin ostaa kumpaakin sorttia taas.

• kovasti urputan
        1943 kirjoitti:

muu auttaa kuin ostaa kumpaakin sorttia taas.

joka ainoa kevät tulee halulaittaa koira,mutta kaveri ei halua.Syy siihen on eitiedä mikä rotu passaa kerrostaloon.se ei saa haukkua ei olla isokokoinen,kissakin olisi mukava kaveri,mutta se ei käy ulkoilu kaverista.

• kovasti urputan kirjoitti:

joka ainoa kevät tulee halulaittaa koira,mutta kaveri ei halua.Syy siihen on eitiedä mikä rotu passaa kerrostaloon.se ei saa haukkua ei olla isokokoinen,kissakin olisi mukava kaveri,mutta se ei käy ulkoilu kaverista.

on sellainen koti kodittomille koirille, niin siellä varmaankin otetaan ilolla
        vastaan ihminen
        joka alkaa vaikkapa jonkun koiran kummiksi ja käy sitä ulkoiluttamassa.
        Säilyy sopu puolison kanssa ja sinulla on iloista
        lenkkeilyseuraa.

• KristaTee

urputan. Olen miettinyt ja miettinyt enkä löydä mitään urputtamisen syytä. On se niin väärin, kerrankin kun saisi sydämensä kyllyydestä urputtaa, niin ei löydy aiheita. Epistä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6873
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      676
      2978
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223