TIETENKIN TOIVOISIN KOKO SYDÄMESTÄNI ETTÄ HANNA PAKARINEN SUOMEN EDUSTAJANA MENESTYISI MAHDOLLISIMMAN HYVIN EUROVIISUISSA MUTTA JOS OIKEIN AJATELLAAN NIIN EHKÄ MR. LORDIN KALTAISTA ESIINTYJÄÄ SUOMI EI TULE ENÄÄ KOSKAAN SAAMAAN EUROVIISUIHIN.
LORDI = PARAS.
Euro...
1
226
Vastaukset
- <3 Lovers <3
"EHKÄ MR. LORDIN KALTAISTA ESIINTYJÄÄ SUOMI EI TULE ENÄÄ KOSKAAN SAAMAAN EUROVIISUIHIN."
Mr. Lordin kaltaista? Ei se Mr. Lordi siellä kuule yksin vaan jotain huudellut - kyllä se koko bändi ne kisat voitti, että kunnioittakaapas vähän Oxia, Amenia, Kitaa ja Awaakin. Sekä tietysti taustalaulajana vieraillutta Thunderstonen Pasi Rantasta.
JA: Siis miten niin "kaltaista"? Eihän euroviisuihin ole enää tarkoitus laittakaan toista hirviöbändiä. Se oli vain yksi kerta, yksi poikkeus, toista kertaa on enää turha edes yrittää. Joten miksi pitäisi löytää joku Lordin kaltainen esiintyjä sinne? Kaikkihan ajattelisivat, että eikö nuo suomalaiset nyt keksi mitään uutta.
Ja tuossa viestissäsi ei ollut paljon mitään Hanna Pakariseen liittyvää, paitsi "TIETENKIN TOIVOISIN KOKO SYDÄMESTÄNI ETTÄ HANNA PAKARINEN SUOMEN EDUSTAJANA MENESTYISI MAHDOLLISIMMAN HYVIN EUROVIISUISSA", joten eikö olisi kannattanut pistää koko viesti esim. Euroviisut-palstalle?
No, menenpä tästä nyt pois, koska tiedän, että teitä ärsyttää tämä pilkunviilaaminen, mutta tuosta viestistäsi tuli vain jotenkin sellainen olo, ettet ole miettinyt yhtään, mitä kirjoitat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358