pikku-kalle ja pikku-liisa kulkivat samaa matkaa koulusta kotiin..liisalla oli mekko, jonka kalle tajusi. kalle pysähtyi puun viereen ja sanoi: "Sä saat multa 1€, jos kiipeet tohon puuhun ja tuot mulle ton kävyn.." pikku-liisa meni, toi kallelle kävyn ja sai €uron.. pikku-liisa meni ilosena kotiin ja kertoi isällee, että oli saanut euron.. isä sanoi: "Anna olla viimeinen kerta kun niin teet!!! Pikku-kalle haluaa nähdä vain sinun pikku housusi..!!"
Seuraavana päivänä kalle pysähtyi saman puun viereen ja ehdotti samaa, kuin edellisenä päivänä.. hän tarjosi jopa 2€.... no, pikku-liisa meni, toi kallelle kävyn ja sai 2€.. hän meni kotiin kertoi isälleen että oli saanut sinä päivänä 2€... isä sanoi saman kuin edellisenä päivänä...
seuraavana päivänä kävi aivan samalla tavalla, kuin edellisinä päivinä, mutta kalle tarjosi 3€...liisa meni, vei kallelle kävyn ja sai 3€... pikku-liisa meni isän luo ja kertoi, että oli saanut 3€ pikku-kallelta... isä sanoi: "Enkö minä ole kieltänyt sinua kiipeämästä puuhun!!! kalle tahtoo nähdä vain alushoususi!!!"
Mutta pikku-liisa vastasikin: " Minä tein kallelle jekun!! Minä en laittanut pikkuhousujani tänään ollenkaan!!!!"
käpy puussa
rachel
1
1585
Vastaukset
- kommentti..
toi on perinteinen.. :P ..hyvä.. kyllä 'pikku-liisa'osaa sitte olla tyhmä.. *virnistys*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e581699Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851337- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691111