Handella on aina ollu, ja on siin joku juttu, mikä iskee.
Ja aika tylsää, tollast peri suomalaist juttuu, että se, mikä jollain konstil on valittu edustamaan Suomee ja meit kaikkii, nii sitä sitä oma porukka alkaa tökkii ja haukkuu ja arvostelee ja mitä vaan. Tää on sama juttu, miksei Suomi pärjää futikses tai lätkäs tai missään, kun ollaan niin kateellisii, eikä pystytä olemaan 110 % jonkun takana. Kai siit sitte saa jotain fiiliksii.
Yleensä kaikki ne, jotka on saanu olla ilman Suomalaisten omaa "tukee" on pärjänny. Eli jos vähän puun takaa tulee eikä suomalaiset muut ehdi ampuu alas, ni voi pärjää ....
Eikä se Hannan biisi mitenkään huono oo, ootellaan nyt mitä Eurooppa meinaa. Siin friidus on jotain hei. Harmi vaan, kun on itte vähän niinku kädet sidottu ; )
anto tai ei
hyvä soundi
1
270
Vastaukset
- Bertti
Näin on ku sanot ja täytyy sanoa että kyll Hanna on sexy, sellanen täyteläisen sexikäs, näkispä joskus minihame päällä. Onko ollu missään minihamees?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358