tässä yritän taas kerran saaada itselleni ihania fanituotteita kun rahaakin on kertynyt. oisko tietoo mistä sais iha michael hienoja fanituotteita? :)))
Fanituotteet!!!
12
1663
Vastaukset
- ^juuuuu
www.huuto.net
- MJfAn:_
Hyviä DVD löytöjä oon tehny cdon.comista. Valikoima o supistunu vähän ku on tilattu kaikki lopuun.:)
--> (Vaikkakin ultimate collection loppui, ennen ku pääsin sen tilaamaan... :/)- Suosittelen..
Unreachable kirjoitti:
http://www.nostalgiashop.fi/
Tuolta löytyy joitakin Michael Jackson -fanituotteita.
- mjjjjj
Onko tuoltaa netistä turvallista tilata niit fani tuotteita...... kun mua vähän epäilyttää...
- M.J fan
mm. cdon.com , fanituote ja nostalgiashop katso sieltä
ja myös amazon .com on aivan paras paikka -parhain mitä tiedän kun sieltä saa ihan kaikkea michael juttuja! - MJ SUPER FANI?!?!
Juu mäkin haluisin mj fanituotteita www.huuto.net mutta olisko muita SUOMALAISIA paikkoja ja joss on niin kertokaa ihmeessä
- Mirandaawjackson
Joo mullekki vois kertoo :)
- mj fani17
Onko teillä nämä dvd:eet?
cdon.fi/musiikki/jackson_michael/live_in_bucharest_-_the_dangerous_tour-515093
cdon.fi/elokuvat/this_is_it-7263670
cdon.fi/musiikki/jackson_michael/moonwalker-7045028- 7moonwalker7
itseltäni löytyy nuo kaikki! :-)
- michael jackson fani
etsin itse myös :) voi mj
- aWRKRJK
Minäkin ostaisin, jos olis vähän enemmän ylimääräistä rahaa. Huuto.netissä näyttää ainakin olevan aika paljon MJ-kamaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682550
- 592492
- 681732
- 211512
- 201450
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91400- 151312
- 381183
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81127- 251056