löytyy siitä, että nämä saisivat myydä niitä, ilman notta jäisivät kiinni. sama koskee kannabista ja muita. tiukka kuri ja järjestys suomeen. mulle kävisi ihan hyvin vaikka joku stefan wallin tai muu aatelinen ottaisi vallan suomessa. tilanne alkaa riistäytymään!
syy miksi huumeet vapaaksi
5
495
Vastaukset
- jaskajuuso
huumeita ja kaikkea muutakin millä saadaan vaihtelua ja stimulaatiota elämään. sitähän mielemme hakee, stimulaatiota kahvista, teestä, tupakista, alkoholista, kannabiksesta, lääkkeistä, vaatteista, shoppailusta, autoilusta, kilpailusta ja kaikesta muusta. stimuloimme mieltämme ja näin pakenemme todellisuutta, on aivan vitun sama millä tavoin sen sitten tekee, joku pelle voi sanoa että huumeet on pahasta lainkaan kykenemättä näkemään, miten kilpailu on vielä pahempaa.
http://www.youtube.com/watch?v=1pJjHe3csEU
Huumeista puheenolleen, niin nykyinen HUUmeiden demonisointi ja pilkuntarkka kieltolaki ei yksinkertaisesti toimi, paitsi konservatiivisten ihmisten ja kukkahattutätien oman moraalinkohotus keinona - on kiva kuulua kunnon ihmisiin!
Mitä haittaa on siitä jos joku kasvattaa kasvinsa ja on näin tukematta huumekauppaa???
Miksei kroonikkonarkkareille voisi kustantaa HUUUUmeet ja tarjota heille valvotut piikitystilat, tällöin vähennettäisiin tehokaasti huumekuolemia, koska tarjottavat aineet olisivat puhtaita ja voimakuudeltaan saman vahvuisia, sekä tarjottaisiin narkoille vähän paremmat lähtökohdat normaaliin arkeen, kun ajatukset eivät pyörisi vain siinä miten hankkia aineita. Vietäisiin diilereiltä asiakkaita ja näin näivetettäisiin huumekaupaa.
Vähennettäisiin rikollisuutta ja yhteiskunnan kustannuksia, koska tällöin narkkarien ei tarvitsisi rahoittaa käyttöään rikollisin keinoin.
Ja mikä parasta pidettäisiin narkkarit poissa kunnon ihmisten silmistä, ja pidettäisiin lasten leikkipaikat puhtaina huumeneuloista ja diilerit poissa lastentarhojen porteilta!:p
Elämä on parasta huumetta, onkin aina mietittänyt mikä on sijalla kaksi!:)- mutta ei riitä
jtguytiooiyhvb kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=1pJjHe3csEU
Huumeista puheenolleen, niin nykyinen HUUmeiden demonisointi ja pilkuntarkka kieltolaki ei yksinkertaisesti toimi, paitsi konservatiivisten ihmisten ja kukkahattutätien oman moraalinkohotus keinona - on kiva kuulua kunnon ihmisiin!
Mitä haittaa on siitä jos joku kasvattaa kasvinsa ja on näin tukematta huumekauppaa???
Miksei kroonikkonarkkareille voisi kustantaa HUUUUmeet ja tarjota heille valvotut piikitystilat, tällöin vähennettäisiin tehokaasti huumekuolemia, koska tarjottavat aineet olisivat puhtaita ja voimakuudeltaan saman vahvuisia, sekä tarjottaisiin narkoille vähän paremmat lähtökohdat normaaliin arkeen, kun ajatukset eivät pyörisi vain siinä miten hankkia aineita. Vietäisiin diilereiltä asiakkaita ja näin näivetettäisiin huumekaupaa.
Vähennettäisiin rikollisuutta ja yhteiskunnan kustannuksia, koska tällöin narkkarien ei tarvitsisi rahoittaa käyttöään rikollisin keinoin.
Ja mikä parasta pidettäisiin narkkarit poissa kunnon ihmisten silmistä, ja pidettäisiin lasten leikkipaikat puhtaina huumeneuloista ja diilerit poissa lastentarhojen porteilta!:p
Elämä on parasta huumetta, onkin aina mietittänyt mikä on sijalla kaksi!:)Joo!
Ja alkoholisteille ILMAISET kapakat samoin perustein. Seksiaddikteille ILMAISET bordellit! ILMAISTA röökiä halutaan kanssa.
Ja kaikille ILMAISET asunnot ja ILMAISET vaatteet ja autot ja rahaa ja silleen. mutta ei riitä kirjoitti:
Joo!
Ja alkoholisteille ILMAISET kapakat samoin perustein. Seksiaddikteille ILMAISET bordellit! ILMAISTA röökiä halutaan kanssa.
Ja kaikille ILMAISET asunnot ja ILMAISET vaatteet ja autot ja rahaa ja silleen.Ilmaiset viinat tarjoaa oikeastaan jo sossu. Ja alkoholin myynti ei kartuta rikollisjärjestöjen tiliä, vaan ainoastaan yhteiskunnan kassaa.
Seksiaddiktit voivat hyvin tyytyä käteen tai sormiinsa.
Tupakka on haitallinen huume, mutta sätkään on kenellä tahansa varaa, eikä tupakkateollisuus ole osa järjestäytynyttä rikollisuutta (sarkasmia).
Harva on ilman asuntoa vaikkei mitään säännöllisiä tuloja olisikaan, täällä on (vielä) hyvin toimivat tuet ja tukiverkostot.
Siinä olen samaa mieltä, että kaiken kuuluisi olla ilmaista. Ei keneltäkään kysytä haluaako syntyä tänne paskasammioon, ja kaiken lisäksi kaikesta kivasta täytyy maksaa!
Eläköön kommunismi!- Minä vain.
jtguytiooiyhvb kirjoitti:
Ilmaiset viinat tarjoaa oikeastaan jo sossu. Ja alkoholin myynti ei kartuta rikollisjärjestöjen tiliä, vaan ainoastaan yhteiskunnan kassaa.
Seksiaddiktit voivat hyvin tyytyä käteen tai sormiinsa.
Tupakka on haitallinen huume, mutta sätkään on kenellä tahansa varaa, eikä tupakkateollisuus ole osa järjestäytynyttä rikollisuutta (sarkasmia).
Harva on ilman asuntoa vaikkei mitään säännöllisiä tuloja olisikaan, täällä on (vielä) hyvin toimivat tuet ja tukiverkostot.
Siinä olen samaa mieltä, että kaiken kuuluisi olla ilmaista. Ei keneltäkään kysytä haluaako syntyä tänne paskasammioon, ja kaiken lisäksi kaikesta kivasta täytyy maksaa!
Eläköön kommunismi!Elämähän on juuri niin "paskasammiota", kuin haluaa itse sen olevan. Itse ollaan oman onnemme seppiä. Ei mullekkaan oo elämässäni mitään "kultalusikoita" tarjoiltu, ihan on pitäny ite rämpiä täällä maan päällä.
Kaiken maailman päihdyttävien aineiden puolustelu merkkaa musta kuitenkin jokseenkin heikkoa itsetuntoa, ja sillon ei auta ku katsella peiliin ja etsiä se ihminen, jota kukaan eikä mikään vie.
Se, että säälii omaa kurjuuttaan ja kulkee "pää pilvissä" niin kuin se nyt sit olis onni ja autuus, on vaan itsensä huijaamista, sillä se todellinen maailma on aina täällä jossain.
Jos ei sitä kestä ilman, että pitää muuttaa todellisuuttaan ni pitäis varmaan tehä sellanenki laitos mihin pääsis koko elämäkseen johonki pömpeliin huuruilemaan, sekös sitten olis hyvä?
OK, niin kauan ei oo haittaa ku et vahingoita toista, mut siihen kaikenmaailman aineet yleensä johtaa tavalla tai toisella. Ja ainahan löytyy niitä, jotka haluais pois moisesta touhusta ( oli se riippuvuus mikä hyvänsä), mut mites onnistuu...
Ja mitäs hemmoteltuja penskoja ootte, ku kaiken pitäis ilmaista olla??? Aina vois olla tosi paljon kurjemminkin- eikös?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358