Kun tulee riitä niin isosisko joka on mua vahvempi niin käy käsiks se saattuu tod paljo ja tätä tapahtuu joka viikko monesti. Mä oon hyvä ärsyttämään nii siks.
Äidillä on sama vika mut onneks harvemmin..
pelkään siskoani
6
2575
Vastaukset
- hhhhhhhhhhhhh
Ehkä sun ei kannattais ärsyttää? Käytä omaa älyäs.
- puolustaudu...
alat podaa ja vedät sitä turpaa niin meilläki koulus tehään.
- Kisasd
Miks aina pitää hakkaa toisii? Elämä oisi parempi ilman väkivaltaa, se on tuskaa ja saattaa johtaa kuolemaan, josta tule muillekkin surua, ja sit jokin sukulainen tekee itsarin kun on niin surullinen, ja jne.
Okei ehkä liian liiotteluu mutta ei väkivaltaa, mä oon 13.w ja hulluna tummaihoisiin, mutta en semmosii jotka hakkaa toisia!
- Nimetön
voi haloo miks ärsytät? :DD
- afaf
Hanki saksanpaimen koira, ja sitten kun sisko sanoo että "aika hakata sut!", niin sano siihen että "hyökkää kukkuloita päin!!", sitten koira hoitaa loput.
- nyt repes!
afaf kirjoitti:
Hanki saksanpaimen koira, ja sitten kun sisko sanoo että "aika hakata sut!", niin sano siihen että "hyökkää kukkuloita päin!!", sitten koira hoitaa loput.
:D :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269