Mun naapurin koira on omistajansa mukaan oksentanut verta, ja ollut alakuloinen! Omistaja on aikuinen. Me ollaan koiran ja omistajan kanssa ylimmät ystävykset. Mikä koiraa vaivaa? omistaja vie sen eläinlääkäriin. Minua HUOLESTUTTAA!!! APUA MIKÄ TAUTI?
APUA!!!!
3
315
Vastaukset
- siis..
EI millään pahalla, mutta ei kai se sinun ongelmasi ole!! Vai? Kerta omistaja vie koiran eläinlääkäriin niin eiköhän se sinulole pian selviä että mikä koiraa vaivaa... Ja oletko edes ajatellut että miltä koiran omistajasta tuntuu kun kyselet tollasia selän takana? Mua ainakin tympäseisi...
- ?!?
kaikista koirista pitää olla huolissaan jos se on sairas, ei silloin ole väliä kenen se on ja eikös tässä sanottu et ovat ylimmät ystävykset...
- samaa mieltä
?!? kirjoitti:
kaikista koirista pitää olla huolissaan jos se on sairas, ei silloin ole väliä kenen se on ja eikös tässä sanottu et ovat ylimmät ystävykset...
On velvollisuus ja etuoikeus huolehtia koirista, olivatpa e terveitä tai eivät!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096