Tunnen todella KUUMAN -kirjaimellisesti KUUMAN- miehen, Joka on Oinas, lisäksi Mars Oinaassa ja nouseva Skorppioni. Tämän äijän kans ei leikitä. Jätti paloarvet. Miten hän suhtautuisi Neitsyeen?
Oinas, nouseva skorpioni MIES
3
807
Vastaukset
- aina kuumia
ja kiihkeitä ;) Niiden kanssa ei todellakaan leikitä. Olen itsekin oinas ja miespuolinen sellainen. Minulla on positiivisia kokemuksia neitsyen horoskoopissa syntyneistä naisista ja skorpionien kanssa synkkaa todella hyvin, vaikka en ole koskaan heidän kanssaan vielä seurustellutkaan. Suosittelen kokeilemaan. Oinas-/Neitsytsuhde saattaa toimia ihan hyvinkin, ainahan vastakohdat toisiaan puoleen vetävät :)
- ei yleistys
saralla kuin saralla kiiheys on kuin kukon lento... räpellys ja nokilleen turpeeseen ;)
- neitsytmerkkisen
ei yleistys kirjoitti:
saralla kuin saralla kiiheys on kuin kukon lento... räpellys ja nokilleen turpeeseen ;)
ivailua? Siltä se vähän kuullosti.
Kiiheys? Mitä se muuten on ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337