Miten olette pystyneet nukahtamaan paremmin ilman nukahtamislääkkeitä? Joskus jouduin niitä syömään ja jäin koukkuun, sitten ne eivät enää tehonneet samalla tavalla ja nyt ilman lääkkeitä nukahtaminen on todellinen ongelma. Olisi ihan kiva joskus nukkuakin kunnolla. Mielellään vielä ihan aikaiset unet eikä pelkkää aamuyön unta.
Vaihtoehto nukahtamislääkkeille
3
1002
Vastaukset
- nukahtava
kannattaa kokeilla täydnnystä! Yleensä ravintoaineista puutetta, jos uni ei tule.
- lääke on
stressittömyys ja mielenrauha sekä aikaisten herätysten eliminointi. tällä hetkellä työelämä sen mahdollistaa, useimmiten ei - saatko nukuttua lomilla?
- jää koukkuun
kannattaisi vaihdella lääkkeestä toiseen niin ettei yhteen kasvaisi toleranssi. Voisi myös käydä unettomuuteen perehtyneellä lääkärillä, www.unettomat.net - löytyy muitakin vaihtoehtoja kuin nukahtamislääkkeet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491