Tein tänään Livejournaliin uuden yhteisön.
(Tämä on sivuille tekemästäni esittelypostista, juu olen laiska kirjottamaan samaa asiaa uudestaan heh heh...)
------------------------
Yhteisö on avoin KAIKILLE kirjoittelijoille, kirjailijan aluille, pöytälaatikkovirtuooseille, runoilijoille, slashereille, lukijoille ym. elollisille.
Idea lähti kun tuskastuin etsimään eri aiheisia novelleja ja fan fictioneja. Suomessa on kyllä paljon eri kirjottajia, mutta tuntuu olevan että vain muutama aihe ja fandomi on vetänyt puoleensa suurimman osan. Lisäksi on iso kasa niitä jotka kirjoittavat tarinoita ja novelleja joilla ei ole mitään tekemistä fan fictionin kanssa. Kaikki ovat ripottautuneet eri puolille nettiä ja ajoittain eri paikoissa kirjoittelutahti tuntuu hieman hidastuvan. Nyt on siis aika kerätä kaikki eri "alueiden" harrastajat samaan paikkaan kommentoimaan ja nauttimaan toistensa teoksista ja ehkä jopa yhteistyössä luomaan uusia tarinoita.
-----------------------------------------------
Alkuunhan tuolla on varmasti ihan tooosi hiljasta, ja paikasta tiedottaminen voi olla aika hankalaa, mutta porukkaa kyllä on, ne vaan pitäs kaikki saada nauttimaan yhteisöllisyydestä tuonne samaan paikkaan.. Olen ihan varma että ilmapiiri tuolla varmasti vois olla todella mukavakin, kunhan porukkaa vaan sinne saatas...
Tässä linkki sivustolle.. Ja jos ei sinulla jo ole LJ-profiilia niin tee sellanen, ei ole vaikeaa ;D
http://community.livejournal.com/tyylilaji/
Tässä yhteisö kaikille kirjoittajille
accused...
0
268
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229