Eli juuri ilmestynyt (Suomeksi) Johnny Depp-Kapinallinen kirjoittanut Brian J.Robb.. Itse en vielä ehtinyt kokonaan lukea, mutta vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta. Kerrotaan paljon Johnnyn leffoista ja tietysti elämästä. Toistaiseksi mitään mullistavia paljastuksia en ole löytänyt, mutta ihan mielenkiintoinen paketti herran elämästä. ;D SUOSITTELEN.
Oletteko lukeneet
6
803
Vastaukset
- ofthe
Juu pitääpä lukea!
- Shillis
Heh, en edes tiennyt moista kirjaa olevankaan suomeksi. :-D
Mutta tosiaan pitääpä pistää korvan taakse, jos vaikka innostuis sen katsastamaan! - Nimetön
en oo kyl viel!!hehe
- Nimetön
Nimetön kirjoitti:
en oo kyl viel!!hehe
johnny depp on paras (1000x)!!!!!!!!!!!!!!!!
- Robbin Depp
Nimetön kirjoitti:
johnny depp on paras (1000x)!!!!!!!!!!!!!!!!
Myös minä olen jo lukenut Robbin kirjan Deppistä (nimi on Kapinallinen). Tosi hyvä kirja, tempaisi mukaansa ja antoi paljon mielenkiintoista tietoa miehen elämästä ja urasta. Suosittelen!
- tyttö korvesta
Robbin Depp kirjoitti:
Myös minä olen jo lukenut Robbin kirjan Deppistä (nimi on Kapinallinen). Tosi hyvä kirja, tempaisi mukaansa ja antoi paljon mielenkiintoista tietoa miehen elämästä ja urasta. Suosittelen!
Näin netistä että se oli tuossa kirjastossa mutta aina vaan lainassa ja pitkä varauslista. Vissiin aika suosittu. Eikä se ihme olekaan... ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743002
- 712881
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241667
- 261632
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279