Jumankauta Ko. pyörään maksaa orkkis bensapumppu yli 300€. Kertokaa nyt ihmeessä jos tiedätte mistä saa pelittävän pumpun kohtuuhintaan, kiitos!
1200 FJ:n bensapumppu
18
4197
Vastaukset
- tosta
2 sivulta fj 1200 nykii juttu
- perseaukinen
Hyvä, kiitos ja lisää otetaan neuvoja.
- edellisen jammun
Luulin että Arwidsonilla oli sikahinnat, mutta nyt kun homma siirtynyt keskolle hinnoittelu on suorastaan karannut lapasesta. Vähintään ovat kertoneet arvin hinnat piillä. Neljännen jammun jälkeen tulin siihen tulokseen että mulla ei ole halua eikä varaa omistaa ko. merkkiä.
- tyyppi..
1XJ, 3CW vai 3YA - runkonumeron alkuosa ?
- runkonumeron
alku on 3 YA
- pumppu..
runkonumeron kirjoitti:
alku on 3 YA
Hintaan 282 eur. perillä rahteineen, toim. aika noin 10 työpäivää.
- alkperäinen käytetty
runkonumeron kirjoitti:
alku on 3 YA
toimiva pumppu 130€ postikuluineen. Kuvia saat sähköpostiin. jmhonka3(ät)cc.hut.fi, vaihda (ät) @ merkiksi.
- fuel...
pumppu.. kirjoitti:
Hintaan 282 eur. perillä rahteineen, toim. aika noin 10 työpäivää.
Kyseessä on UUSI pumppu.
- mmm
Onko sen pumpun oltava just alkuperäinen. Noita yleismallisia auton pumppuja asennellaan paljon. Omaan Hondaan laitoin Pierburgin ja se maksoi 93 € autovaraosaliikkeessä.
Jos haluaa pitää alkuperäisen niin laittaa alkuperäisen. Minä en laittaisi. Bensapumpun tehtävä on pumpata bensaa. Mitä siitä sen vaikeampaa tehdä. Oikeastaan ottaisin pumpun kokonaan pois. Mitä sillä pyörässä tekee?
- turhaanko..
Marttiboy kirjoitti:
Jos haluaa pitää alkuperäisen niin laittaa alkuperäisen. Minä en laittaisi. Bensapumpun tehtävä on pumpata bensaa. Mitä siitä sen vaikeampaa tehdä. Oikeastaan ottaisin pumpun kokonaan pois. Mitä sillä pyörässä tekee?
Ruiskukoneet tarvinnevat pumppuja jatkossakin..
- on tehty
Marttiboy kirjoitti:
mun FJ1200:sessa. Edellisen omistajan toimesta pumppu on poistettu, enkä käytössä ole huomannut mitään bensansaanti ongelmaa. Linjassa on lisäksi ihan normaali bensasuodatin. Ainoa käyntimurhe on 2500-3000 rpm pitää mystistä nykimistä, mutta ei luulisi olevan bensan saanti koska isommilla kierroksilla ongelma katoaa.
- sittenkin
on tehty kirjoitti:
mun FJ1200:sessa. Edellisen omistajan toimesta pumppu on poistettu, enkä käytössä ole huomannut mitään bensansaanti ongelmaa. Linjassa on lisäksi ihan normaali bensasuodatin. Ainoa käyntimurhe on 2500-3000 rpm pitää mystistä nykimistä, mutta ei luulisi olevan bensan saanti koska isommilla kierroksilla ongelma katoaa.
Biltemasta pumppu ja taas pumppaa. Eikä maksa liikoja. Muistaakseni about neljäkybää. Sehän on vaan simppeli pumppu. Kipinkapin biltemaan. Varmaan motonetistäkin löytyy. Omassa fj:ssä pelittänyt moitteetta.
- on tehty
sittenkin kirjoitti:
Biltemasta pumppu ja taas pumppaa. Eikä maksa liikoja. Muistaakseni about neljäkybää. Sehän on vaan simppeli pumppu. Kipinkapin biltemaan. Varmaan motonetistäkin löytyy. Omassa fj:ssä pelittänyt moitteetta.
Eli ostin ja kokeilin bilteman 40€ pumppua, mutta aiheutti kaasareiden tulvimisen eli kohon neulat ei pystynyt sulkeen vaikka niiden kumit oli kunnossa. Voi olla jos laskisi hiukan bensan pintaa se auttaisi mutta en kokeillut.
- bensapinnan
on tehty kirjoitti:
Eli ostin ja kokeilin bilteman 40€ pumppua, mutta aiheutti kaasareiden tulvimisen eli kohon neulat ei pystynyt sulkeen vaikka niiden kumit oli kunnossa. Voi olla jos laskisi hiukan bensan pintaa se auttaisi mutta en kokeillut.
säätö vaikuttaa neulaventtiileiden pitävyyteen. Toki tulvintaa tulee(eli bensaa valuu ylivuotoletkuista) jos bensapinnat on liian korkealla. Tarkasta bensapintojen korkeudet ja jos kaikki on ok...Ehkäpä auttaisi kaasuttimien korjaussarjojen asennus. Niissä tulee neulaventtiilit yms tarpeellinen sälä. Saattaa myös olla että olet ostanut liian "voimallisen" pumpun biltemasta. Sen pumpun kun ei tarvitse tehdä kuin ihan nimellisen paineen. Tsemppiä!
- ostanut
on tehty kirjoitti:
painepumppua?imupumppu ainakin toimii hyvin
- tarkennus
ostanut kirjoitti:
sillä imupumppu nimenomaan tuottaa sen nimellisen 0,1bar paineen. painepumput tekee yli tuplasti sen. Kiitti tarkennuksesta.
- ei tehty
ostanut kirjoitti:
Kyllä ostin nimenomaan sen "kalliimman" imupumpun kun halvempi ois ollut 30. Ei bensan pinnat niin korkealla ole että ylivuodosta sen takia tulvisi koska ilman pumppua ei tulvi ja tosin tehot on kyllä kotona yläkierroksillakin ilman pumppuakin ja käy ylhäällä hyvin ainoastaan 2500-3000 nyppii. Bensan pinnan korkeus vaikuttaa jonkin verran istukoiden tiukkuuteen koska silloin bensanpinta yhä noustessa kohojen noste kasvaa ja näin ollen neulat hiukan kiristyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363787- 122546
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311526- 1251501
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 801235