Katinkultamonnien saatavuus on kuulemma nyt tosi huono. 200litraiseen fishKING ehdotti kyseistä lajia, kun toivoin jotain levienimuttajaa partiksen lisäksi. Olisko muita vahtoehtoja ?
Lämpötila 27, pH n.7.2-7.4, GH 8, KH 1.
Kalasto: 21 kardinaalitetraa, 8 piikkisilmää, taistelukalapari, 7 timanttitetraa, albiinopartis.
Jokin muu kuin katinkultamonni ?
3
481
Vastaukset
- Rihma
Punaiset noitamonnit?
- Ms.x
Kiitti. Perehdyn lajikuvaukseen. Jotain pieneksi jääviä plecoja lueteltiin kaupassa mulle. Puupleko, täpläpuupleko ja jokunen muu. Oli kyllä aika hintavia.
Kerrottiin, että tropiikin sadekauden jälkeen kalat on niin huonokuntoisia, ettei niitä kannata sieltä pyytää myyntiin. Näin siis katinkultamonnin kohdalla. En tiedä onko näitä noitamonneja sitten saatavilla. - fish KING
Ms.x kirjoitti:
Kiitti. Perehdyn lajikuvaukseen. Jotain pieneksi jääviä plecoja lueteltiin kaupassa mulle. Puupleko, täpläpuupleko ja jokunen muu. Oli kyllä aika hintavia.
Kerrottiin, että tropiikin sadekauden jälkeen kalat on niin huonokuntoisia, ettei niitä kannata sieltä pyytää myyntiin. Näin siis katinkultamonnin kohdalla. En tiedä onko näitä noitamonneja sitten saatavilla.Rineloricaria sp. punainen/RED
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106