kalat hyvännäköisiä?

Nimetön

Kiinnostaisi tietää minkä näköisiin kaloihin olette törmänneet. Ruumiinrakenne, siisteys, trendikkyys..jne. Onkohan jotain samoja piirteitä mitä ihmiset ovat huomanneet?

Kertokaa mielipiteenne vaikka kumppanistanne

8

3296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fisui

Melkeenpä kaikki kalat joita tunnen ovat söpöjä/hyvännäköisiä, nais- ja miespuoliset. Oon joskus miettinytkin miksi näin, mutta me kalat vaan ollaan niin sulosia, ei voi mitään ;)

• fisui

Niin ja tyypillistä näille kaikille: ruumiinrakenne hoikka,(/treenattu) söpö hymy ja kivat vaatteet, eli miettii mitä päälleen laittaa, mutta erityylisiä kaloja silti (trendikkäitä sekä "hieman hippejä" tunnen).

• kala minäkin
        fisui kirjoitti:

Niin ja tyypillistä näille kaikille: ruumiinrakenne hoikka,(/treenattu) söpö hymy ja kivat vaatteet, eli miettii mitä päälleen laittaa, mutta erityylisiä kaloja silti (trendikkäitä sekä "hieman hippejä" tunnen).

Hoikka olen kyllä, johtuu iästä ja perinnöllisistä syistä. Ja söpö/sievä en ole, kasvoni ovat huomattavan kookkaat :( Mielestäni kaikki johtuu perinnöllisistä syistä! Ei mitkään horoskooppimerkit voi vaikuttaa ulkonäköön. Muut tuntemani kalat ovat kyllä söpöjä ja sieviä kasvoiltaan ja sekin johtuu perintötekijöistä!!

• olla

itse tunnen monta kalaa ja kaikki taitaa olla aika hyvän näköisiä... ruumiin rakenteeltaan kaikki hoikkia/urheilullisia. Kivat vetimet päällä, joten taitaa sillä horoskoopilla ainakin siihen olla jotain vaikutusta että pitävät ulkonäöstään huolta.

• kalaN

Kalat eivät ole varsinaisesti hyvännäköisiä kuten ystävämme neitsyet tai leijonat, mutta kaloista tekee viehättävän neptunuksen vaikutus: herkkyys, ujous, tietty lapsekkuus ja erityisesti naisellisuus. Miehet eivät vain kertakaikkiaan voi vastustaa kalanaisia :) Kalat herättävät jonkin suojeluvietin miehissä ja osaavat aina auttaa ja kuunnella, kuka sellaista voisi vastustaa.

Kalamiehet ovat taas yleensä runollisia ja sielukkaita ja tästä taas naiset pitävät.

• Duonela

Kalana voin sanoa että tuo runollisuus ja sielukkuus voi pitää paikkansa (itse tykkään riimitellä mitä erikoisimmilla sanoilla, lopputuloksella ei niin väliä). Ulkonäöstä en osaa kommentoida, aina kun yritän katsoa peiliä se mokoma vaan hajoaa alta aikayksikön :)

• mmmmm.....

nyt pitää hiukan kehua itseäni:)olen kalanainen ja kaunis sellainen.miehiä pyörii ympärillä paljon,pukeudun myös trendikkäästi ja olen muutenkin huoliteltu.silti sinkkuna kauan....ehkä olen liian nirso...

• Kalat

Kyllä mies seuraa olisi vaivaksi asti, kaloja on helppo lähestyä, pehmeys avoimmuus tekee sen. Samoin tulevat myös naiset keskustelemaan vaikka ei koskaan olisikaan nähty, minusta tosi positiivista ja mukavaa.
      Toki kiinnitän huomiota vaatetukseeni yms. kauniiksi ovat haukkuneet, vaikka eihän se ole kaikki ihmisessä, tosiaankaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      117
      3565
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      36
      2111
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      147
      2013
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      105
      1976
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1773
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1689
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1607
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      288
      1462
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      123
      1371
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1230
    Aihe