LIPOPHÉNOL VÉGÉTAL

pretty betty

Onko kokemuksia Yves Rocherin Lipophénol Végétal-voiteesta? Toimiiko?

8

2583

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipä ei

Ei toiminut ainakaan mulla. Käytin kuukauden ajan - ei tuloksia. Itselläni selluliitti näkyy reisissä puristeltaessa, pepussa ja sisäreisissä vähän myös seisoessa.

Alempana on viestiketjua, jossa ihmiset ovat kehuneet tuotetta hyväksi. Ehkä se sitten toimii toisilla ja toisilla ei.

• ...

Ei pidä luovuttaa niin helpolla ;) Kuukausi on aika lyhyt aika selluliitin poistoon. Itselläni toinen kuukausi menossa Kyseistä voidetta ja ensialun pettymyksen jälkeen nyt on alkanut sellu vähenemään -ei mitään hurjia mutta kyllä sen jo huomaa :) Olin kyllä aluksi skeptikko mutta pakko kai se on uskoa.

• ainakaan mulla

Kuukauden käytin ja levitin aina kerran päivässä. Eipä auttanut mun muhkuroihin, vaikka ko. tuotetta täällä kovasti kehutaankin.

• .......

varmaan monet ovat samalla muuttaneet ruokailutottumukset terveellisemmiksi sekä lisänneet liikuntaa. Itse tein niin ja lisäksi käytin tuota voidetta kuukauden ajan..toimi omalla kohdallani, tosin en voi mennä varmaksi sanomaan, johtuiko muutos liikunnasta, voiteesta vai ruokavaliosta..luultavimmin kaikista yhdessä :)

• pallo pylly :)

Mulla on nyt kokeilussa! Eli mulla on nyt se 14 päivän tehokuuri menossa ja sit aloitan sen kuukauden kuurin sen jälkeen.. Katsotaan toimiiko! Jos ei niin sit ei.. Jos toimii niin mielettömän hyvä!! Ilmoittelen täällä vaikka vähän että miten tuo vaikuttaa ja auttaako ja mitkä fiilikset jne... Jos siis jotain kiinnostaa :)

• toimii! :9

Minulla on pian tuo kahden viikon tehokuuri lopussa, ja on toiminut. Kolmisen senttiä on kadonnut kummastakin reidestä sekä vyötäröltä.. Eli kai jotain hyötyä on käytöstä ollut! Tosin purkit ovat vasta puolillaan, niin taidan jatkaa käyttöä toiset kaksi viikkoa ja katsoa lähteekö enemmänkin.. Kerro ihmeessä, oletko saanut samansuuntaisia tuloksia aikaan, olisi mukava kuulla. :)

• ihanaaaaa
        toimii! :9 kirjoitti:

Minulla on pian tuo kahden viikon tehokuuri lopussa, ja on toiminut. Kolmisen senttiä on kadonnut kummastakin reidestä sekä vyötäröltä.. Eli kai jotain hyötyä on käytöstä ollut! Tosin purkit ovat vasta puolillaan, niin taidan jatkaa käyttöä toiset kaksi viikkoa ja katsoa lähteekö enemmänkin.. Kerro ihmeessä, oletko saanut samansuuntaisia tuloksia aikaan, olisi mukava kuulla. :)

mulla oli se ihan peruspurkki (ei siis tehokuuri). aattelin nyt seuraavaks tilata sen tehokuurin. Vitsi että oon mielissäni, ainut selluvoide, joka oikeesti tehoo ( varsinkaan jos sellua ei ole paljon)

• pallo pylly :)
        toimii! :9 kirjoitti:

En valittettavasti saanut yhtä tehokkaita tuloksia aikaan mutta huomasin kyllä että hoikistumista tapahtui.. Ei kuitenkaan siinä määrin missä sinulla :) Onneksi olkoon! Minullakin sitä ainetta jäi vielä ja aion kyllä käyttää loppuun. Johtuisiko siitä tuo minun pieneksi jäänyt muutos siitä että minulta meni polvesta nivelsiteet enkä ole voinut harrastaa mitään liikuntaa tuossa ohella.. Koitetaan vielä uudestaan jos saisin sellut liikkeelle :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5287
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      531
      1812
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      953
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe