Elikkä olen 16 vuotias poika ja tyttö on myös 16. Tyttö on todella timmikroppainen ja muutenki hyvässä kuosissa kaikin puolin, ja minä taas en oo mikää unelmakroppainen, lihava suoraan sanottuna, mutta silti tyttöni taitaa tykätä minusta. Emme ole harrastaneet seksiäkään vaikka hän tahtoisi koska häpeän omaa vartaloani, että kelpaako se varmasti vai ei..En näytä ehkä päällepäin niin lihavalle, mutta odotoppas kun otan paidan pois, maha tulee esiin..Ja saunaan menoakin kun ajattelee niin ei ei ei.......Hävettää, miten ansaitsen edes tuollaisen tytön :/
KIITOS
saunaan
4
1687
Vastaukset
- ulkokuori
ei kerro paljon ihmisestä..Ei sun tarvi ottaa painetita siitä.Jos hän sinusta todella pitää niin pari ylimäärästä kiloa ei tunnu missään..
- LK.
Se varmaan jättää sut kun näkee sun ällöt läskit. Voi Voi
- (4v. vanhempi nainen)
Voithan vähän vihjaista hänelle, että pelkäät. Tuskinpa sitä ottaa mitenkään pahasti. Kuka tahansa saattaa olla arka kroppansa suhteen (minä paraskin puhumaan, kun saunaan en ole kenenkään kanssa suostunut vuosiin menemään, vaikka seksiä harrastankin).
Niin, ja onhan se niinkin, että saatan tämän tytön mielestä olla juuri ihana vaikka vähän lihavanakin! Jos hän sinua epämiellyttävänä pitäisi niin tuskin olisitte missään tekemisissä.
Lisäksi vielä... Jos ensin saatte sen seksin sujumaan, aloittaen ihan halimisella ja toisen kehoon tutustumisella, pikkuhiljaa vaatteet vähentäen... Kun opitte kosketukseen, näkemiseen on siitä hyvin lyhyt askel. Iho näkee paremmin kuin silmät!
Omakin mieheni on hieman saanut vatsaa, mutta sellainen nallukka se kuitenkin on. En vaihtaisi keneenkään vain siksi että joku nyt olisi timmimpi.
Tsemppiä! :)- no se sama nainen vielä
Tarkoitus oli tietysti sanoa että SAATAT olla juuri ihana lihavanakin... Minä en varmaan olisi. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717