Pärähdinpä sitten minäkin ostamaan tuon legendaarisen Saimaa-ilmiö -leffan DVD-formaatissa.
Leffa oli toki ennestään tuttu, eikä tuottanut pettymystä. Hieno ajankuvahan tuo on ja hauskaa katsottavaa muutenkin :)
Mutta: Kun kyseessä on sentään Suomi-rockin klassikko, jollaista ei toista ole eikä tule, voisi odottaa DVD-kotelotekstien tekijältäkin hieman tarkkuutta. Takakannen tekstissä nääs hehkutetaan leffassa kuultavia biisejä, mm. Viidettätoista yötä!
Täytyy kyllä sanoa, että varsin erikoinen sovitus täytyy leffassa olla tuosta biisistä. Omat kuuloaistimeni kun eivät parillakaan kuuntelukerralla kyseistä biisiä leffasta rekisteröineet... :)
Viidestoista yö tuuliajolla
Mirabilis_Jalapa
2
418
Vastaukset
- Hassiset
Onko se DVD versio erilainen kun VHS, esim bonuksia ja enemmän biisejä tms? Mulla on se VHS -versio, ei viittis dvd:tä ostaa jos se on täysin sama.
- Mirabilis_Jalapa
Itse leffa on sama kuin VHS:llä oleva, eli lisäbiisejä ei ole. Bonuksena DVD:llä on valokuvagalleria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358