En ole kuullut, että neontetrat söisivät mitään pohjalta,mutta mun neonit on hulluna pelletteihin.Yritän laittaa ruokaa melko vähän ja pitää paasto päivän aina kerran viikossa, mutta kun ne raukat näyttää aina niin nälkäsiltä.( Mä tuskin edes katson akvaa torstaisin.)Voisko nyt olla kysymyksessä nälkä...Käytän ruokinnassa kolmea eri valmistetta(pohjatab. hiutale pelletti)kerran tai kaksi päivässä.Ja ne nälkäset raukat on(pahimmat)loistobarbeja. Myös leväbarbit on tyrkyllä...ja kuparimonniset... ja partis tyttö.
Meinaan vaan että eihän ne pelletit oo mitenkään huonoa ruokaa neoneille kun purkin kuvassa on joku monninen ja joku meri akvaarioon kuuluva...Teksti on englanniksi , että kaikille meri ja tuoreenveden kaloille...???
ruokailusta
2
810
Vastaukset
- selkauimari
Mulla on kardinaalitetroja ja nehän on aika samanlaisia kuin neontetrat, tosin vaatii hieman erilaista vettä.
Mun kardinaalit menee ihn pohjan lähelle jos siellä jokin pohjakala syö tablettia. ne tietää että ylös nousee niilekin jotain herkkua. En usko että neontetrasi nälkää näkee, ne vain syövät kaikkea mistä pitävät. kokeilepa surviaisia pakasteesta, varmasti åitävät. Ihan hyvää ruokaa ne pelletit on, ei niistä haittaa neontetroillesi ole.
Ja voit ihan huoletta pitää yhden paastopäivän viikossa, aikuiset kalat kun voivat selvitä viikonkin syömättä.
Minkäkokoinen akvaario sinulla on?- pleco
..että joku oli vastannut..kesä pitää kiireisenä, heh.
Mun akva on noin 200l. Ja ennenkuin kukaan älähtää niin levikset muuttaa kohta isompaan kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076