miksi helvetissä tämmöinen kanava ylen piti laittaa sen yle24 tilalle.herätys yle!te aliarvioitte ihan meidät katsojat.haloo onko siellä aivot narikassa ylen herroilla!!!
yle extra
12
1616
Vastaukset
- Kelpaa mulle
No onhan toi Extra ihan oma juttunsa, jos vertaa siihen 24:ään, mikä vain tuplasi tai kertasi muiden kanavien uutisia.
- kusetettu
Perseestä on. Extra etsii katsojia, mutta mihin.
Pistääkö Sasi hommat ojennukseen. Uusi hallintoneuvoston pomo kun on. - voi mahoton
Extran ohjelmatiedot tänään: 10 tuntia testikuvaa ja 6-7 tuntia pätkiä vanhoista lätkämatseista. Voe taevas!
Täytyy tietenkin antaa ajan kulua ja näyttää, mihin tämä kanava kykenee. Mutta jos tulevaisuus on samaa kuin nykyinen vanhan testikuvan päällä rullaava kuvakavalkadi eri ihmisistä, toivoisin hälytyskellojen soivan Ylen suunnalla. Tosin ei Yle24:kään ollut kehumista (uusintaa uusinnan perään). Toivottavasti löytyy järki tämän asian suhteen.
- kaleeeevi
Syksyyn pitää odotella, että kanavalta tulee edes jotain. Tuleehan kyllä sieltä nyttenkin jotain ohjelmaa, mutta oikein kunnolla sitä ohjelmaa tulee vasta siis syksyllä.
- grgr
kaleeeevi kirjoitti:
Syksyyn pitää odotella, että kanavalta tulee edes jotain. Tuleehan kyllä sieltä nyttenkin jotain ohjelmaa, mutta oikein kunnolla sitä ohjelmaa tulee vasta siis syksyllä.
Ihmettelen tuota Ylen jääkiekkojuttua, esitetään Extralla suorana ja heti ottelun loputtua joko TV1:lla tai TV2:lla.
Miksi jääkiekkoa ei voida pelkästään esittää Extralla, jokaisellahan on melkein jo boksit. - kaikille talouksille
grgr kirjoitti:
Ihmettelen tuota Ylen jääkiekkojuttua, esitetään Extralla suorana ja heti ottelun loputtua joko TV1:lla tai TV2:lla.
Miksi jääkiekkoa ei voida pelkästään esittää Extralla, jokaisellahan on melkein jo boksit.Ylen on palveltava KAIKKIA tv-luvan lunastaneita, myös boxittomia ja lähettämällä matsit ensin suorana digi-kanavalta yritetään saada digiboxi-innostus heräämään myös boxittomissa talouksissa. Muutenhan yle tulee menettämään isot summat tv-luvissa, jos ei nää boxittomat hanki sitä boxia elokuuksi. Itse en urheilutapahtumien nauhoituksia katsele, koska ne ovat siinä vaiheessa jo historiaa...
- xll
kyllä mä katselen uutisia vaikka ympäri suomea ennen kun noita pärstäkuvia mitä siellä pyörii.ja tulihan sieltä ajankohtasia ohjelmiakin.nyt on ihan perseestä koko kanava.eikö lätkän olis voinut näyttää tv2 kyllä ylessä mättää pahasti!
- ---
Yle24 lopetettiin kun (yllätys, yllätys) rahat ei riittänyt kanavan pyörittämiseen. Sen sijaan että koko kanava olsi suljettu, sen tilalle perustettiin Yle extra. Rahaa ei tietenkään ole sen enempää kuin ennenkään, minkä takia on turha odottaa mitään muuta kuin halvalla tuotettua roskaa.
- Nääs
Yle jakaa paskaa eetteriin !!!
- maalaisia
Nääs kirjoitti:
Yle jakaa paskaa eetteriin !!!
taas sorsitaan.
Mihin katosi alueelliset uutiset.
Miksei ne voineet jäädä Extralle,vai lopetetaanko kokonaan.Digiboxin kautta pakkosyötetään uudenmaan uutisia.Miten voi olla mahdollista,ettei voida näyttää alueellisia uutisia niinkuin ennen analogiseen aikaan,että joka alueella näki oman alueen uutiset. - että kun
maalaisia kirjoitti:
taas sorsitaan.
Mihin katosi alueelliset uutiset.
Miksei ne voineet jäädä Extralle,vai lopetetaanko kokonaan.Digiboxin kautta pakkosyötetään uudenmaan uutisia.Miten voi olla mahdollista,ettei voida näyttää alueellisia uutisia niinkuin ennen analogiseen aikaan,että joka alueella näki oman alueen uutiset.YLE24 loppui alkoivat omat alueuutiset näkymään myös digipuolella kuten anaverkossa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284