koneellani on käyttöjärjestelmänä windows 98, miten saan asennettua siihen dc plus plussan, oon yrittäny ladata vaikka mistä, mut en saa mitään hubeja auki...auttakaa
miten saan asennettua dc plus plussan windows 98
3
1729
Vastaukset
- käyttäjä
En osaa auttaa jos ongelma johtuu käyttäjärjestelmästäsi, mutta oletko tutkinut dc :n sivuja? Tässä http://dcplusplus.sourceforge.net/
- the Teenage Zombie(Undead B...
käys hakee winmx,kazaa,edonkey,shareaza,emule ym....ne löytyy mut varo niitä viruksia jotkut noista ohjelmista ovat täynnä niitä.Lataan ohjelmat vaikka mieluummin vanhoille tietokoneillesi.Taikka hommaa varakone johon laitat kaiken mahdollisen mitä haet hakuohjelmilla.Sellaiset mistä et ole täysin varma ja mitkä kuulostaa hyvältä.Taikka vaan kaikkea ylimääräistä mut hauskaa varten oma kone.Näin teen minä,pitäis vaan löytää 2.kone kirpparilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881617
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151511- 981410
- 1211343
- 731302
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611037- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937