Onko kyseiseen tiedekuntaan vaikeaa päästä sisälle? Onko sinne olemassa jokin opus, joka kannattaa lukea ?? (Nii kuin jos pyrkii lääkikseen luetaan Galenos.)
Olen lukion toisella. Keskiarvo 8. Mihin aineisiin mun kannattaa nyt painottaa jotta pääsisin tuohon kouluun? Bilsa on luettu hyvällä menestyksellä (kaikkien kurs. keskiarvo) 9. Biotekniikan kurssin kokeestakin tuli 9½ :)
Ke olen lukenut 1,½ kurssia (9 arvosana, samoin yl.asteen päättärissä) ja Fy mennee jotenkin (9 yl.asteen päättötoikkarissa) mutta lukiossa luin vaan2 kurssia keskiavo 8. Matiikkaa luen pitkänä ja siinä keskiarvo on tällä hetkellä 7.
Kun tuolta valmistuu, mitä työtä voi tehdä? Ei kiinnosta kyllä rapata lehmiä tai muuta vastaavaa maatalous/navetta juttua.
Luin Helsingin yliopiston sivuilta tästä linjasta jtk ja se kuulosti tosi mielenkiintoiselle. DNA, solu ja sellasii juttuja. Tykkään. Jos noita opiskelee, mitä voi työseen tehdä?
KERTOKAA, KIITOS
PÄÄSYKOE
miten selveää?
1
1322
Vastaukset
- olet
vai navettajunteille.. ohhoh mikä pelle oot. noloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337