Mul on sellai ongelma, et yleensä kouluruoka ei kyl maistu mulle, sillä joka ikinen päivä (melkein) nään vaa niit perunoit ja sit ihme ruskeeta kastiketta ja salaattii, ei mitää muuta ja mua oksettaa jo nähä sitä melkee yheksän vuotta kokoajan aina sama. Sen takii, mä en yleensä syö kouluruokaa (paitsi silloin ku harvoin on mun lemppari ruokia), ja mun kaverit ajattelee, et oon mukama laihiksella, sen takii en syö kouluruokaa, vaik mä en vaa tykkää siitä. Mä otan aina omii eväit kouluu, mut mun kaverit silti vaa ajattelee noin. Mitä mä teen...??
kouluruoka ei vaan maistu
asiajuttu
2
1307
Vastaukset
- hommata itelles
bongi ja savuja ja kiskase ennen ruokailua kunnon savut niin sitte ruoka maistuu namilta.
- asiajuttu
vie omat mausteet mukana nii johan maistuu tai ota omia hedelmiä mukaan kotoa lisäksi. piste. ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902607- 1041921
- 1451691
- 1171684
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851587
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä281534Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851397- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180