Mistä materiaalista olisi paras tehdä kehikot marjapensaiden ympärille? Käykö kestopuu?
Kehikot
4
3812
Vastaukset
- myrkyllistä
Oikeastaan kehikot ei auta yhtään. Ei ainakaan meidän mustaherukkapensailla. Oksat hakeutuu itsestään maahan. Jos on kehikot, niin kasvattavat vain lisää pituutta että ylettyvät. Olen laittanut rimoja kun marjat alkavat kypsyä. Voi myös poimia "keventämällä".
- uusiksi ymp.
Kysytään toisin. Millä tavalla olette tukeneet marjapensaanne, etteivät oksat painuisi maahan? Oletteko keksineet omasta mielestänne paremman tavan tukea pensaita, kuin tavallisen puukehikon. Useammalla omakotitalon pihassa on marjapensaita, joten kehikko asiasta vinkkejä toivoisin.Kiitos
- marjapensaiden ympärillä
uusiksi ymp. kirjoitti:
Kysytään toisin. Millä tavalla olette tukeneet marjapensaanne, etteivät oksat painuisi maahan? Oletteko keksineet omasta mielestänne paremman tavan tukea pensaita, kuin tavallisen puukehikon. Useammalla omakotitalon pihassa on marjapensaita, joten kehikko asiasta vinkkejä toivoisin.Kiitos
Hei! Meillä on marjapensaiden ympärillä puukehikot, tehty semmoisesta rimasta(?) ja ihan käsittelemättömästä. Niin kuin edellinen vastaaja kirjoitti, kyllästetty puu ei ole hyvä vaihtoehto syötävien kasvien läheisyyteen. Kyllä käsittelemätön puu aikansa kestää!
Olen nähnyt myytävänä metallisiakin kehikoita, mutta ovat aika tyyriitä. Joku kuuluu tehneen marjapensaiden tueksi viritelmiä hula-hula-vanteistakin. - teen
marjapensaiden ympärillä kirjoitti:
Hei! Meillä on marjapensaiden ympärillä puukehikot, tehty semmoisesta rimasta(?) ja ihan käsittelemättömästä. Niin kuin edellinen vastaaja kirjoitti, kyllästetty puu ei ole hyvä vaihtoehto syötävien kasvien läheisyyteen. Kyllä käsittelemätön puu aikansa kestää!
Olen nähnyt myytävänä metallisiakin kehikoita, mutta ovat aika tyyriitä. Joku kuuluu tehneen marjapensaiden tueksi viritelmiä hula-hula-vanteistakin.Keskelle pensasta keppi pystyyn,sitten narulla oksat kiinni siihen keppii,on hyvä ajaa myös nurmikko kun ei ole kehikoiden jalkoja tiellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337