Hei
tälläinen tilanne:
alle 30 pari seurustelua takana n 1.5v ja aktiivinen seksielämä aiemmin, yhdyntöjä lähes päivittäin ja seksi sujui.
Meillä on yhteinen n 7kk ikäinen lapsi ja syntymän jälkeen yhdyntöjä kokonaista 2krt.
Selibaatti alkaa rassata miestä, koska hänellä on ollut todella aktiivinen seksielämä jo yli 10vuotta.
Suhteemme on muuttunut täysin lapsen syntymän vuoksi, ja olen tulossa hulluksi kun seksiä ei ole kuin itsetyydytyksessä. Asiasta on hankala keskustella, toisaalta en haluiaisi lähteä suhteesta koska lapsi on rakas ja samoin nainen mutta ilman seksiä (yhdyntöjä) en halua enää olla, kun alkoholi7urheilu tms muu viihde ei korvaa seksin tuomaa mielihyvää joten kokoajan on paha olla ja asia ahdistaa ja mutkistuu pitkittyessää!
Mikä neuvoksi?
Apua mulle!
10
1509
Vastaukset
- kohtalotoveri
No ni, siinä sitä taas ollaan. sellaista se elämä kuulee tahtoo vähän kaikilla olla! eli naiset muuttuvat het kertalaakista ku tulevat äideiksi!! se on se kylmä totuus. ei siinä nyt muu enää auta ku kärvistellä! sen jälkeen ku lapsi on laitettu maailmaan, voi naiselta odotetta seksiä seuraavat 20 vuotta suunnilleen jouluna ja juhannuksena. niin se vaan menee...
- Nainen ja äippä
Meillä lapsia ja yksi mahassa. Seksiä joka päivä, harvoja poikkeuspäiviä lukuunottamatta. Joskus ei jaksa, silloin se on mies joka ei jaksa. Seksiin säilyy into ja kipinä kun rakkautta vaalitaan ihan yleisellä tasolla toisen huomioimisella ei-seksistisessä mielessä. On tärkeää että suhde voi henkisellä tasolla hyvin ja että asioista, ihan kaikista, voidaan puhua avoimesti. Seksuaalisuudenkin puolella on pidettävä kipinää yllä niin, ettei rakastelusta tule rutiinia. Ja naisena olen kokenut tärkeäksi pitää alakertani mahdollisimman hyvässä kunnossa synnytysten jälkeen kuulien ja muun jumpan avulla.
Mutta tosiasia on että joillakin naisilla kestää jopa 2 vuotta, ennen kuin seksi tuntuu fyysisesti nautittavalta. Synnytyksen jälkeenhän tapahtuu että nainen saa hormonitoiminnan romahdettua ikään kuin vaihdevuodet, eikä hän tälle mitään itse voi. Limakalvot saattavat ohentua, ovat kuivat ja aristavat, jos on synnytyksessä tullut repeämiä, saattavat arvet kiristää yhdynnässä jne.
Joillakin naisilla tekee hallaa seksielämän uudelleenkäynnistämisessä myös pelko oman vartalon viehättävyydestä. Pelko että alapää on liian löysä, rinnat roikkuvat, raskausarvet loistavat. Vauvan aiheuttama univaje tekee myös tehtävänsä. Meillä puhuttu avoimesti kaikesta tästä, yhdessä ollaan "soppa" keitetty ja yhdessä lähdetään aina vauvan tulon jälkeen seksuaalisuutta hiljalleen toteuttamaan. Rakkaudella, kunnioituksella toisiamme kohtaan. - Julle39
Nainen ja äippä kirjoitti:
Meillä lapsia ja yksi mahassa. Seksiä joka päivä, harvoja poikkeuspäiviä lukuunottamatta. Joskus ei jaksa, silloin se on mies joka ei jaksa. Seksiin säilyy into ja kipinä kun rakkautta vaalitaan ihan yleisellä tasolla toisen huomioimisella ei-seksistisessä mielessä. On tärkeää että suhde voi henkisellä tasolla hyvin ja että asioista, ihan kaikista, voidaan puhua avoimesti. Seksuaalisuudenkin puolella on pidettävä kipinää yllä niin, ettei rakastelusta tule rutiinia. Ja naisena olen kokenut tärkeäksi pitää alakertani mahdollisimman hyvässä kunnossa synnytysten jälkeen kuulien ja muun jumpan avulla.
Mutta tosiasia on että joillakin naisilla kestää jopa 2 vuotta, ennen kuin seksi tuntuu fyysisesti nautittavalta. Synnytyksen jälkeenhän tapahtuu että nainen saa hormonitoiminnan romahdettua ikään kuin vaihdevuodet, eikä hän tälle mitään itse voi. Limakalvot saattavat ohentua, ovat kuivat ja aristavat, jos on synnytyksessä tullut repeämiä, saattavat arvet kiristää yhdynnässä jne.
Joillakin naisilla tekee hallaa seksielämän uudelleenkäynnistämisessä myös pelko oman vartalon viehättävyydestä. Pelko että alapää on liian löysä, rinnat roikkuvat, raskausarvet loistavat. Vauvan aiheuttama univaje tekee myös tehtävänsä. Meillä puhuttu avoimesti kaikesta tästä, yhdessä ollaan "soppa" keitetty ja yhdessä lähdetään aina vauvan tulon jälkeen seksuaalisuutta hiljalleen toteuttamaan. Rakkaudella, kunnioituksella toisiamme kohtaan.sulle ed.kirjoittaja! olet todella harvinainen nainen! miehesi saa olla onnellinen!! kaikki mun kamut valittaa samaa kuten minäkin eli lasten laittoon on seksi sit loppunu ja vongata saa! ja siitä huolimatta saa yleensä kolmesti, eli kontaten,rukoillen ja ilman! ja akalla aina kynnet kipeet!
- Nimetön
Julle39 kirjoitti:
sulle ed.kirjoittaja! olet todella harvinainen nainen! miehesi saa olla onnellinen!! kaikki mun kamut valittaa samaa kuten minäkin eli lasten laittoon on seksi sit loppunu ja vongata saa! ja siitä huolimatta saa yleensä kolmesti, eli kontaten,rukoillen ja ilman! ja akalla aina kynnet kipeet!
tiätteks, meil asia päinvastoin. mies ei halunnu raskauden aikana juuri koskaan. yritin pysyy mahollisimman laihana silloinki,paitsi vauva pakosti vaati tilansa. ja halusin seksiä ja läheisyyttä niin. mut ei,ei,viikkoja meni ilman, ja koin torjumisen sillon tosi kipeenä. tunsin etten oo enää minkään arvonen,ku oma mieskään ei enää halua.lapsen synnytettyäni kaikilla tuskilla,mies oli kuulemma jopa odottanut seksiä. no, mä ootan vieläki,ja lapsi jo kakspuolvuotias... ei saa vaik mil houkuttelis. lapsi kyl saa nukkuu isänsä kainaloon joka ilta, mä lienen ihan turha enää..
- shandygirl
Nainen ja äippä kirjoitti:
Joillakin naisilla tekee hallaa seksielämän uudelleenkäynnistämisessä myös pelko oman vartalon viehättävyydestä. Pelko että alapää on liian löysä, rinnat roikkuvat, raskausarvet loistavat. Vauvan aiheuttama univaje tekee myös tehtävänsä. Meillä puhuttu avoimesti kaikesta tästä, yhdessä ollaan "soppa" keitetty ja yhdessä lähdetään aina vauvan tulon jälkeen seksuaalisuutta hiljalleen toteuttamaan. Rakkaudella, kunnioituksella toisiamme kohtaan.kommentti! Varmaan on monelle apua!
Nimetön kirjoitti:
tiätteks, meil asia päinvastoin. mies ei halunnu raskauden aikana juuri koskaan. yritin pysyy mahollisimman laihana silloinki,paitsi vauva pakosti vaati tilansa. ja halusin seksiä ja läheisyyttä niin. mut ei,ei,viikkoja meni ilman, ja koin torjumisen sillon tosi kipeenä. tunsin etten oo enää minkään arvonen,ku oma mieskään ei enää halua.lapsen synnytettyäni kaikilla tuskilla,mies oli kuulemma jopa odottanut seksiä. no, mä ootan vieläki,ja lapsi jo kakspuolvuotias... ei saa vaik mil houkuttelis. lapsi kyl saa nukkuu isänsä kainaloon joka ilta, mä lienen ihan turha enää..
Ei muuta voi sanoa. Meitä on tosiaan moneksi.
- isi myös
Todellakin, semmosta se isinä oleminen sitten on!
Kaikkea ei voi saada, joko tai! Tuossa edellä lupaili seksiä seuraavan 20 vuoden aikana jouluna ja Juhannuksena. Taisi lupailla liikoja; oman kokemuksen mukaa (yli 25v) siinä välillä saattaa vierähtää useampiakin vuosia selibaatissa, mutta mitäpä isi ei kestäisi ...
Mutta lohdutuksen sana, kyllä siihen sitten alkaa 12-15 vuoden kuluttua tottua. Joten
- ongelmaan
on täällä jo montakin hyvää ajatusta. Sanon silti vielä omani, joka on ainakin meikäläisellä toiminut. Eniten haluaisin korostaa sitä, että älä missään nimessä vonkaa vaimoltasi seksiä. MIeti miltä vonkaaminen ja pieni painostuksen tapainen tuntuisi sinusta itsestäsi silloin kun sinun ei tee yhtään mieli. Kuvittele siis että vaimosi vihaisena kiskoisi velttoa munaasi, syyllistäisi sinua haluttomuudesta, olisit marttyyria kun et saisi seksiä jne. Eli tuo ei kerrassaan toimi. Sen sijaan, keskity täysin kaikkeen muuhun miellyttävään toimintaan vaimosi kanssa ja perhe-elämän ja parisuhteen eteen vaivaa nähden. Hellittele vaimoasi. Ihaile. Kehu. Tehkää kaikkia mukavia asioita yhdessä. Mutta unohda seksi. Nimittäin, seksiä tulee olemaan parisuhteessanne sitten, kun vaimosi on siihen valmis. Mutta, mitä enemmän vonkaat sen haluttomammaksi vaimosi tulee. Niin se on. Hoida tarpeesi siihen saakka käsin. Tai jos et millään pysy uskollisena, niin hoida homma vähin äänin jonkun luotettavan naisen kanssa. Mutta älä koskaan kerro sitä vaimollesi. Vielä tähän loppuun: Monen parisuhteen seksielämä olisi nautinnollisempaa jos parit malttaisivat toteuttaa seksiä yhdessä VAIN silloin kun vaimo haluaa. Nimittäin mikään ei tapa seksihimoja yhtä tehokkaasti kuin painostaminen ja vonkaaminen. Kokeilkaa vaikka.
- miestä
vieraisiin.. tsissus sentään!!!
Valheella on lyhyet jäljet! - kova puute
musta olisi mahtava olla haluttu mies kun vaimo vongaisi multa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565360Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141607
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2321564- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3101116- 721047