romantiikka on sitä että mennään autoliikkeen pihaan huvikseen katsomaan autoja tai jotain rautaromukasoja koska häntä ne kiinnostaa,ja minua sitten ei vois vähempää kiinnostaa!
tai selataan nettiauto.comin sivuja, kaikkea siis miehistä!
olispa kiva joskus saada kukkakimppu edes...=(
minun mieheni....
5
1871
Vastaukset
- miehen
kanssa olen ollut yhdessä kolmekymmentä vuotta :)
Voin sanoa , ei muutu tuosta. - miiskuliinu
Eikö miehesi koskaan sano sulle "Hei tuus ny kattoon täs olis ihan sulle sopiva auto, eiks oo ihana..." Mun mies sanoi näin ja se oli aika hellää ja romanttista. Menehän kuikuilemaan sinne selän taakse kun miehesi katselee autoja netistä ja osallistu edes vähän. Se mikä on tärkeää miehellesi, ansaitsee edes vähän sinunkin mielenkiintoasi.
- tellukka1
Voihan tuonkin kääntää positiiviseksi, kun itsellä ei ole nään omaa kultaa osunut kohdalla vielä eron jälkeen :-) , että olkaa onnellisia siitä kullasta kotona !
jos muistat kehua autoa
- MieSS05
Sano miehellesi seuraavan kerran kun esittelee netistä autoja että olisikohan tuon auton takapenkillä mukavaa vähän sekstailla..sitten istut hänen syliin ja sanot että lähetäänkö vähän ajelulle..:) Ajelette jonnekkin mettätielle tai muuten suojaisaan paikkaan. Ja harrastatte sitä mitä mies ja nainen harrastaa kun ne rakastaa ja himoitsee toisiaan..unohtuu sultakin ne ruusut. taikka sitten vinkkaat miehelles kuhertelun jälkeen että siitä mettäautotien laidasta se helposti kerää sulle kimpun, eikä maksa mitään. Olkaa rohkeita naiset!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481