Onko kellään kokemusta otsikossa mainituista hotelleista? Olemme lähdössä Mauritiukselle marras-joulukuussa ja noissa kahdessa näyttäisi olevan all inclusive, hinta edullisimmasta päästä. Miten all inclusive toimii noissa hotelleissa, onko eri retkivaihtoehtoja, siisteys, ruuat, iltaohjelma ym. Kaikki kommentit otetaan mielellään vastaan.
Blue Lagon Beach Hotel vai Silver Beach
4
2202
Vastaukset
- viisuv
Varasimme juuri matkan marras-joulukuulle, hotellina Silver Beach. Olisi mukava kuulla kommentteja ko. hotellista..
- kokeillut
Ehdottomasti kannattaa menna Silver Beach hotelliin. Loistava all inclusive ja sijaitsee upealla itarannalla. Blue Lagoon taas sijaitsee saaren etelaosassa, joka on aika kuollutta... :)
- käynyt 2007
Silverissä toimi kaikki hienosti. Hotelli ei ollut korkeatasoinen mutta hintansa väärtti. Siisti ennenkaikkea. Ruoka mahtavaa ja riittävästi. Retket voi kysellä respasta, nimittäin sitä kautta ne ovat edullisempia.Respan pojat kysyy mihin haluatte mennä, ja näyttää kartalta reitin ja ilmoittaa hinnan. Taksit odottaa tien toisellapuolella.
Taksit on halpoja. 40€ melkein koko päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754861
- 494793
- 753564
- 502828
- 602531
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274