Porin McDonald'sin henkilökunta marssi ulos
Porin McDonald''s-ravintolan työntekijät marssivat vappuna ulos työpaikaltaan. Syynä on osa-aikatyöhön liittyvä erimielisyys.
Työntekijäpuolen mukaan työnantaja on palkannut lisää osa-aikaisia työntekijöitä sen sijaan, että lisätunteja olisi ensin tarjottu palveluksessa jo oleville osa-aikaisille henkilöille. Uudet osa-aikaiset ovat lisäksi saaneet enemmän työtunteja kuin vanhat.
- Kiista on jatkunut jo viime vuoden puolelta. Työnantaja on luvannut laittaa asiat kuntoon, mutta mitään ei ole tapahtunut, kertoo puheenjohtaja Anita Reunamo Palvelualan ammattiliiton Pamin Porin osastosta 707.
Reunamon mukaan työnanajan menettelyn tekee erityisen paheksuttavaksi se, että kyse on nuorista ihmisistä. Porin McDonald''sin kaikki parikymmentä työntekijää ovat osa-aikaisia.
McDonalds boikottiin
5
744
Vastaukset
- se tarkoittaa
sitä, että nyt virtaa enemmän rahaa omistajien kassaan. Ostakaa mäkkärin osakkeita NYSE:stä niin saatte korvauksen raatamisestanne osinkojen ja kurssinousun muodossa;)
- hesburgerissakin!
Miksei kukaan boikotoi heseä vaikka sielläkin on 100% samanlainen meininki kuin mäkkärissä. Vain nimi eroaa toisistaan!
- ............
hesburgerissakin! kirjoitti:
Miksei kukaan boikotoi heseä vaikka sielläkin on 100% samanlainen meininki kuin mäkkärissä. Vain nimi eroaa toisistaan!
Niin onhan se palkka pienempi niillä jotka ovat juuri aloittaneet, parempi se on niille antaa lisätunteja kuin niille jo jonkin aikaa tehneille, heillehän pitäisi maksaa enemmän! Todellakin jos mäkkiin aikoo töihin, kannattaa ensin liittyä ammattiliittoon.
On muitakin syitä boikotoida Ronald McDonaldsia, tuota lapsiin kallellaan olevaa pelleä.
http://www.mcvideogame.com/index-fin.html
http://www.youtube.com/watch?v=oHxIyc6DfYU- kenraalitar
Mennä luukulle ennenkuin asiat selkenee!Kyllä nämä pikaruokaketjut on paskoja työpaikkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471