Missäs kaikki dingo-fanit on kun ei ole keskustelun aihetta syntynyt pitkään aikaan??
No taidan nyt sitten aloittaa jonkinlaisen keskustelun.. No kysymys on, Rokittaakos Dingo täysillä cd/LP-soittimisessasi vai kuunteletko tällä hetkellä jotain ihan muuta??
Minulla itelläni soi tällä hetkellä aika usein Michael Jackson ja on tuota Dingoakin kyllä kuunnellut vähän aikaa sitten.. Mutta kun sitä ei aina jaksa kuunnella koko aikaa, on aina välillä mukava jättää kuuntelematta vähäksi aikaa ja sitten taas kuunnella uudestaan, niin silloin se kuulostaa paremmalta.. :) hehe
Huhuu??
6
740
Vastaukset
- !!!
Levylautasella pyörii, tai siis auton sterkoissa... Siis Horsepower, Eve, Dingo ja sit pyöris Myötätuuli, mut en ol saanu levyä viel hankittua!
- suvikin
on vain niin kaunis mutta ah niin lyhyenpuoleinen jotenka even,nipan ja DINGOn oheella tiukasti timmittele toisellakin kotimaisella LEDIN:Sommaren Är Kort!!!
- mary-ann
mulla soi useimmiten Eve, Dingo, Horsepower...mutta myös Scratch!
- soi autossa
mary-ann kirjoitti:
mulla soi useimmiten Eve, Dingo, Horsepower...mutta myös Scratch!
useimmitan Dingo,Nipan soolot,Even soolot ja sit meil on ite koottu semmonen cd missä on sekasin noita kaikkia ja muutamalta muulta suomalaiselta artistilta tai bändiltä joku biisi.Eli hyvin suomalais-ja suomenkielisvoittoista on meidän musamaku:)
- camica.
täältä raahestahan löytyy yksi dingo-fani,kyllähän tuo edelleen soipi aktiivisesti mulla täällä kotosalla.onko teillä sitä kunnian päivät-boxia jolla on kolme dingo-albumia..nimeni on dingo,kerjäläisten valtakunta ja pyhä klaani harvinaisuuksilla höystettynä sekä dingomania-dvd,on muuten hulppea lisä fanin kokoelmiin terse..ps.uutta ootellessa.
- hejo
Täältä Pohjois- Suomestaki löytyy Dingo fani. Dingo soi autossa ja kotona. Dingoa kuuntelen yö myöhään. Kunnian päivät-boxiki löytyy.Dingo o paras!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707