Hei,
ajattelin kysellä, onko kokemuksia, saako Ranskassa jotain "etuisuuksia/alennuksia", jos on suomalainen työkyvyttömyyseläkeläinen ja
Ranskassa/Pariisissa lomalla? Minulla myös invalidi-pysäköintikortti, muuta kansainvälistä korttia ei olekaan.
Ja jos haluaisi muuttaa Ranskaan suomalaisena eläkeläisenä, mitä pitäisi tietää?
Ja mitä kannattaisi selvittää?
Suom alle 65-eläkeläinen Ranskassa
Onko kokemuksia
1
520
Vastaukset
- tamanda
Suomi-Seuralla on maakohtaisia oppaita,joita voi tilata sieltä.(Eläkepäiviksi ulkomaille)
Ranskassa on edullinen verotus eläkeläisille.Olen itsekin suunnitellut muuttavani Ranskaan.Siellä on myös Suomi-Seuran
paikallisia osastoja,joilta voi myös kysyä neuvoja tarpeen tullen kun on seuran jäsen.
Tarkempia tietoja voit kysyä suoraan Suomi-Seurasta puh.09-6841210 .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041781
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421514
- 991445
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751148- 691031
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään171009Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181005