Tarkoitus olis lähteä vähän tutustumaan kotimaisiin tunturimaisemiin: pitkäaikainen haave!
Olen aika aloittelija. Pari kertaa olen käynyt karhunkierroksella. Norjan puolella olen käynyt, lyhyemmillä, parin päivän vuoriretkillä useita kertoja. Mukavata olisi saada siis itseäni kokeneempi Suomen lapin matkaaja, turvallinen opastaja, mukava fiksu reipas miekkonen matkaseurakseni! -Lispetti-
Johonki päin lappia
3
1159
Vastaukset
- Parikoija
Olen lähdössä lappiin kesällä vaeltamaan, kohdetta en ole vielä lyönyt lukkoon on suunnitelun alla. Olis kiva saada vaellus seuraa mukavasta puheliaasta rennosta kaverista.
- SinkkuN23
Kerro jotain itsestäsi? Minkä verran oot vaeltanu ja mistä paikoista pidät? Mikä vois olla kesäkuun alkupuolella hyvä vaelluspaikka? Vaikuttaa, että monissa pakoissa on tuolloin vielä märkää. Näyttää siltä, että suositeltava vaellusaika alkaa vasta joskus juhannuksen tienoilla. Keskemmällä kesää siellä on niin paljon itikoita, että siksi itseäni kiehtoo enemmän kesän alkupuoli.
Minä oon puhelias mutta tykkään myös kuunnella hiljaisuutta. (aina kun maltan =) ) Rento ja huumorintajuinen myös ja siks paras että toinenkin on!
- Nimetön
Olen menossa kajaaniin lauantain 16 päivä ja lomani alkaa maanantaina 18 päivä, kokemusta vaelluksilta ei ole mutta olen kyllä suunnistanut ja tulentekokin onnistuu sateisemmallakin ilmalla. Kuntoakin löytyy jonkin verran, keskivertoa paremmalla puolella.
Vaellus on on ollut yksi haave muiden harrastusten ohella, kaikilla harrastuksilla oma aikansa ja aika siirtyä taas uusien harrastusten pariin ja vaellus olisi mielenkiintoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751166
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813