Onkohan kellään tietoa Helsingin kauppakorkeakoulun maisterihaun pisterajoista menneinä vuosina (hakuperusteena tradenomin tutkinto)?
Eniten kiinnostaa Information Technologyn ja logistiikan pisterajat viime vuonna. Jos pääsit HSE:hen maisterihaussa, niin paljonko olivat pisteesi suhteessa maksimiin?
Tänä vuonnahan maisterihaun maksimipistemäärä painokertoimet huomioituna on 4,4 pistettä (5p.x20%, 5p.x10%, 5p.x20%, 5p.x20%, 3p.x20%, 3p.x10%) tradenomihakijoille.
Itselläni pisteet tulee olemaan n. 3,8-4,0 riippuen GMAT-tuloksesta.
Voi heittää myös yleisempää kommenttia liittyen HSE:n maisterihakuun!
Helsingin kauppakorkean maisterihaku
3
3238
Vastaukset
- ...
Voiko tietojenkäsittelyn tradenomitutkinnolla hakea tuohon Information Technologyn maisteriohjelmaan? Vai onko nämä kaikki HSE:n haut tarkoitettu ainoastaan liiketalouden tradenomeille?
- oikeasti ---
jos olet suorittanut tradenomin tutkinnon liiketalouden ammattikorkeakoulussa, niin myös tietojenkäsittelyn tradenomin tutkinto on sopiva.
Olen myös tietojenkäsittelyn tradenomi ja pääsin Turun kauppakorkeakouluun Porin yksikköön KTM-opintoihin tänä syksynä. Valitsin pääaineeksi tietojenkäsittelytieteen. - oikeasti
oikeasti --- kirjoitti:
jos olet suorittanut tradenomin tutkinnon liiketalouden ammattikorkeakoulussa, niin myös tietojenkäsittelyn tradenomin tutkinto on sopiva.
Olen myös tietojenkäsittelyn tradenomi ja pääsin Turun kauppakorkeakouluun Porin yksikköön KTM-opintoihin tänä syksynä. Valitsin pääaineeksi tietojenkäsittelytieteen.pääaine (tietty) tietojärjestelmätiede!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251096