että ainakin PAFFIN ns. kolikkokoneet eivät todellakaan ole satunnaisia. Sen huomaa hyvin siinä että tietyt asiat toistavat epäuskottavan usein samoissa tilanteissa, joka ei olisi oikeasti kovin todennäköistä. Paistaa äärimmäisen hyvin läpi miten ovat ohjelmoituja esim. jakajan hyväksi tuplaus tilanteissa... Pelatkaa ja todetkaa älkääkä uskoko jotain RPO ; ta "totuudentorvea"..
Niin ja satunnaisuudesta
3
581
Vastaukset
Mikäli tarkoitit netissä olevia paffin kolikkokoneita niin ne on satunnaisia.
Epä uskottavat tilanteet tulevat väistämättä vastaan myös satunnaisella arvonalla. Tuplauksessa esim. A-J kortin tuleminen jakajalle ei ole mikään harvinaisuus. Todennäköisyys että jakaja saa ässän, kurkon, rouvan tai jatkän on yli 30% Eli keskimäärin lähes joka kolmas kerta jakaja saa kuvakortin.
Se on totta kuten RPO on kertonut, että paffilla on laivalla pelejä jotka eivät ole satunaisia.
RPO:ssa kaikki tieto on täysin oikein. Ei se mitään virheellistä tietoa kerro. Joten uskokokaa siihen ettekä omiin harhaluuloisiin näkemyksiin.- 100% hetero
Näinhän se on
- Few dollars
Haha.. Paffin pelit ne vasta rukattuja onkin! Pelaamalla tuo selviää varsin helposti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244