..ulkoinen tyyli aiheuttaa ennakkoluuloja?
Vaikkei kait sais enää "meidän iässä" ;)
Onko kokemuksia?
Ulkonäkö pettää
29
2384
Vastaukset
- ...ngg
Hatuista. Niillä on kuitenkin taipumuksensa herättää eri-
laista vastakaikua ympäristöstä riippuen.
Rockarit - jee
Duunarit - ei oo proletaari
Naiset - ahh, monta mieluisaa kommenttia
Miehet - häh?
Ainoa henkilötyyppi, joka saa anteeksi, on rocktähti.
Siispä uskottelen olevani rocktähti ja persoonan jakau-
tuminen on tapahtunut?
;D
En piittaa... äskettäin meillä tehtiin remppaa; pihalla näin 'laahustavan' huívipäisen kaverin. Tuleekohan tuon hunsvotin hommista mitään, tuli eka mieleen. Aika nopeasti häneltä tuntui hommat sujuvan, ja kun pääsi minun kämppään, näinkin tosi kivan näköisen kaverin, ja se, miten asiallisesti vastaili mun enemmän ja vähemmän tyhmiin kysymyksiin. Vaikka varmaan oisi voinut pyytää soittamaan firmaan.
No, mutta nyt taidan alkaa katsella hattupäisiä miehiä 'sillä silmällä' ;))
- iässä
;) joo kyllä se tyyli tosiaan aiheuttaa "keskusteluja" ite taidan olla aika provosoiva pukeutuja =)ja oikeestaan nautin siitä =) suloista kesää kaikille !
kaunista kesää :)
Tää aikako on niin hyvä, että provosoidakseen
saa tehdä aika paljo.
Nuorekkuus ei katso niin ikää, ja erikoisuuttakin
sallitaan, vai onko se vaan 'mun silmässä' :))- asu vapaa
Sanin kirjoitti:
kaunista kesää :)
Tää aikako on niin hyvä, että provosoidakseen
saa tehdä aika paljo.
Nuorekkuus ei katso niin ikää, ja erikoisuuttakin
sallitaan, vai onko se vaan 'mun silmässä' :))se on vaan hvä jos uskaltaa pukeutua niin kun itsestä tuntuu.itse oon pieni kokoinen(käyn lasten osastoilla vaateostoksilla)puen mitä haluan tai en paljon mitään vaikka olen kohta 50
- juuso
"En välttämättä ostaisi käytettyä autoa pitkähiuksiselta mieheltä".
Joo mä tiedän että ulkonäkö ei saisi vaikuttaa mutta minkäs teet kun mun mielestä pitkät hiukset ei vaan monellekkaan miehelle sovi.
No poikkeuksina pidettäköön rokkareita ja urheilijoita...ptkähiuksisen kaverin, tatskojakin 'vaikka muille jakaa' ;)
Mutta mukavampia miespuolisia kavereita on harvassa. Ei ole mitään noista mainitsemistasi,
mutta lieneekin eri juttu, jos vähän ihmistä tuntee..- juuso
Sanin kirjoitti:
..ptkähiuksisen kaverin, tatskojakin 'vaikka muille jakaa' ;)
Mutta mukavampia miespuolisia kavereita on harvassa. Ei ole mitään noista mainitsemistasi,
mutta lieneekin eri juttu, jos vähän ihmistä tuntee..Nimenomaan, ottamatta kantaa millaisia ihmiset todellisuudessa ovat, niin mainitsemasi tatuoinnitkin aiheuttavat melkoisia ennakkoluuloja.
Minusta pieni tatska melko suojaisessa paikassa voi olla jopa nätti mutta esim. täysin kuvioidut kädet/käsivarret ei paljon pointseja saa! juuso kirjoitti:
Nimenomaan, ottamatta kantaa millaisia ihmiset todellisuudessa ovat, niin mainitsemasi tatuoinnitkin aiheuttavat melkoisia ennakkoluuloja.
Minusta pieni tatska melko suojaisessa paikassa voi olla jopa nätti mutta esim. täysin kuvioidut kädet/käsivarret ei paljon pointseja saa!..ennakkoluuloja aiheuttais varmaan. Ehkä juuri siksi esim. työympyröissä hänelle ei oo tatskat näkyvissä koskaan..
Jos joskus näkee kaupungilla sellasen pitkätakkisen ja hattupäisen ukon,niin kyllä kieltämättä tulee mieleen,et mikähän hihhuli tuokin on...:))
Vaikka kummiski pidän sellasista ihmisistä,jotka uskaltaa pukeutua muista piittaamatta..- Mysteriet
Joo, sanos muuta - aiheuttaa se...
Johtuu kai paljon työstänikin, kun pitää sadasosasekunnissa arvioida "vastapelaaja" - vaatteet on yksi, silmät toinen ja kolmantena kädet...
Virhearvioinneista saa tuta ;D
Omista vaatteista en sanokaan mitään (paasannut niistä kyllästymiseen asti =))
Jaa, no - hatuista minäkin tykkään (harvoin tosin käytän)..hatun käyttö 'silmää' vaatii :)
Ai kädet jo kolmantena.. vähä kolahti, kun itellä
aidot työläisnaisen handut =)
Tulee kait toistoa, mutta hyvä juttu, kun nykyään pukeutumista,
luulen/toivon, ei helposti arvostella liiasta nuorekkuudesta..- Mysteriet
Sanin kirjoitti:
..hatun käyttö 'silmää' vaatii :)
Ai kädet jo kolmantena.. vähä kolahti, kun itellä
aidot työläisnaisen handut =)
Tulee kait toistoa, mutta hyvä juttu, kun nykyään pukeutumista,
luulen/toivon, ei helposti arvostella liiasta nuorekkuudesta..Nämä mun räpylät :[ *tökkii kynsinauhoja*
Hitsit joo, noi hatut - kuolaan aina kirppareilla niitten perään... muutaman hyvän onnistunut itsekin väsäämään - ne ovat ainakin "iseni näköisiä" ;D
Oon muuten samaa mieltä - nykyään on (kai) ihan luvallista pukeutua nuorekkaasti...
Moni suosii myös yksilöllistä pukeutumista - eli enää ei mennä niin orjallisesti muodin mukaan, kuin vielä 80-luvulla... hitto niitä olkatoppauksia ;D
- blackwomans
Omaavalla kundilla,on usein sydän täynnä kultaa:)
ei se miltä ulospäin näytämme tai se miten käyttäydymme kerro koskaan totuutta ihmisestä.
Monen monta kertaa se on tässä elämässä tullut vastaan.
Ensin luulee jostain ihmisestä hänen olevan nk kovis,mitä lähemmin ihmiseen tutustuu.paremmin ihmisen tuntee,kaikki ei todellakaan ole sitä mitä annetaan itsestään ulkopuolisille ymmärtää.
Mitään ennakko luuloja mulla ei hen,koht,ole keneenkään ihmiseen,toki teen omat johtopäätökseni ensi vaikutelmasta.ulkonäöstä.
usein se ulkonäkö vaan pääsee pettämään rajusti,kun ihmisen sisimpään pääsee tutustumaan kunnolla.
Eikä ne kuteet ihmistä tee,vaan miten ihminen niitä pällänsä kantaa ja miten toisia kohtaan käyttäytyy:))..vai mitä sitte lienee, että on ulospäin 'kovis'.
Vaatinee asiantuntemusta huomata herkkyys, jos käyttäytyminen yms. antaa ymmärtää toista..- blackwomans
Sanin kirjoitti:
..vai mitä sitte lienee, että on ulospäin 'kovis'.
Vaatinee asiantuntemusta huomata herkkyys, jos käyttäytyminen yms. antaa ymmärtää toista..ihmisten kanssa.
Mielestäni ei koskaan saa pelkästään tuijottaa ulkokuorta.
Mun mielestä ihmisen sisin on tärkein,miten minua kohdellaan ihmisenä.
Kuitenkin me ihmiset ollaan kaikki erilaisia.
Sopeutumista se meiltä vaatii,kuitenkin voin kertoa,erilaiset ihmiset on elämän rikkaus. - Sani_n
blackwomans kirjoitti:
ihmisten kanssa.
Mielestäni ei koskaan saa pelkästään tuijottaa ulkokuorta.
Mun mielestä ihmisen sisin on tärkein,miten minua kohdellaan ihmisenä.
Kuitenkin me ihmiset ollaan kaikki erilaisia.
Sopeutumista se meiltä vaatii,kuitenkin voin kertoa,erilaiset ihmiset on elämän rikkaus...kun kerroit ;))
- kikakakkonen
Olen aina pitänyt pitkätukkaisista miehistä, joilla on korvis ja häpeäkseni tunnustan etten yhtään pohdi onko heillä älliä tahi ei. Noh, nyt olen saanut tuta että jotkut miehet kasvattavat itselleen kauniit ponnarit ja laitattavat komeat korvikset näyttääkseen miehiltä, mutta auta armias miten tajusin yhden tutun kanssa että siltä unohtuivat silikonipallot nännien kohdalta.Että kyllä se ulkonäkö joskus tosissaan pettää tai paremminkin on myönnettävä, että aiheuttaa itselleen pettymyksen antamalla ulkonäön hämätä :(
- kai75
Herättä sivullisess varmaan monenlaisia mietteitä. Tuntuu kuin valkoinen keppikään ei aina auta. Siis tarvitaan muuta rekvisiitta !
..paljon kiitoksia kaikille ketjuun osallistuneille :))
Oli mahdollisuus 'mennä itseensä', tutkailla
muita tai sekä että, ja kaikkia käytettiin :)- (.)Y(.)
Aiheuttaa sitä kuitenkin.. ;))
Miksi?..
Tuulipuku lookki, sopii
joillekkin.. mitä sitten?.. ;)
Nahka - asusteet, teini - iän
ylittäneen päällä..
siitähän se ihmetys..
sitten syntyykin?.. ;)
Kauheaa, vanha ihminen!..
nahkaan verhoutuneena,
vähintään "yöks" reaktiot.. ;)
Sexyt vaatteet, varsinkin naisilla..
ainaisen kritiikin kohde...
Miksi.. kuka kritisoi?.. ;))
Kun, varsin yleinen kysymys on,
kuinka tykkäät pukeutua?..
Nahkaan, hameisiin,
housuihin.. kenties?.. ;))
Tärkeintä kai on,
että viihdyt niissä,
omissa vetimissäsi?.. :)
Sopi se naapurisi,
muoti tietoisuuteen
tahi sitten ei.. :)
Mitä hänellä oli muuten päällään,
kun lähti käymään kaupassa?... - Ria-aurinkotie
82 vuotta täyttävä äitini osaa uskomattoman
määrän loruja, runoja ja lauluja. Viimeksi,
kun tapasimme hän veti otsikon lorun lähes
loppuun, mutta ei sitten muistanut ihan
viimeisiä rivejä.
Voisiko joku kirjoittaa KOKO lorun tänne,
niin saisin printattua sen hänen syntymä-
päiväkseen...
Etukäteen kiittäen Ria- Ria-aurinkotie
runoilija. kirjoitti:
...sinulle koko loru!
http://fi.wikipedia.org/wiki/Oli_ennen_onnimanniVien tuon Äidilleni printanttuna tänään!
KIITTÄEN! Ria
P.S. Kirjoittaisin ihan pelkällä OIKEALLA
etunimelläni - Ria - mutta se oli jo varattu.
- Mutta...! Olen käynyt Suom24:ssä n. 2 kk.
Eikä yksikään Ria-niminen ole kirjoittanut
mitään minnekkään...????!!! - (.)Y(.)
Ria-aurinkotie kirjoitti:
Vien tuon Äidilleni printanttuna tänään!
KIITTÄEN! Ria
P.S. Kirjoittaisin ihan pelkällä OIKEALLA
etunimelläni - Ria - mutta se oli jo varattu.
- Mutta...! Olen käynyt Suom24:ssä n. 2 kk.
Eikä yksikään Ria-niminen ole kirjoittanut
mitään minnekkään...????!!!Riaan jotain, niin saat sen käyttöösi.. :)
- (.)Y(.)
(.)Y(.) kirjoitti:
Riaan jotain, niin saat sen käyttöösi.. :)
sinulle!
- (.)Y(.)
(.)Y(.) kirjoitti:
sinulle!
Toteuta se itseesi.. jookos?.. :DD
- ihmisellä
(.)Y(.) kirjoitti:
Toteuta se itseesi.. jookos?.. :DD
ole muuta tekemistä ku kytätä tyhjää palstaa? Tikkana het paikalla..
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465687Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5792122Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.59909- 60887
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768