meni hermot tänään kun netistä yritin etsiä tietoja, että missä sitä hatha-joogaa voisi harrastaa.
no löytyihän sitä --> lohjalta!!!
vantaalaisena en ihan sinne saakka lähde.
ja löytyi muitakin, hintoja ei löydä sitten mistään, en jaksa kymmeniin paikkoihin soitella..
kuitenkin toivoisin, että noilla nettisivuilla esiteltäisiin muutakin kuin vain opettajien naamatauluja.
olen jo viikon ajan tässä koittanut etsiä vantaalta tai helsingistä paikkaa jossa voisi joogata, hinta pitäisi kuitenkin olla kohtuullinen ja tunnin vaihdon pitäisi onnistua melko helposti kun kaksivuorotyössä on paha mennä pomolle sanomaan: "en tuu huomen töihin ku meen joogaamaan"
eli jos joku osaa kertoa missä voin joogata, niin arvostaisin kovasti :)
MISSÄ SITÄ VOI JOOGATA???!!!
epätietoinen vantaalta
5
1222
Vastaukset
- MR YOGI
Jos olet kaunis, urheilullinen ja rintava nainen niin tuskin saat joogata missään rauhassa, paitsi yksin neljän seinän sisässä.
- ap-kirj.
mistä tollasia urpoja oikein löytyy?
ja by the way: mulla on hyvät tissit
- vihr
Vantaalla on olemassa joogayhdistys,jonka puhelinnumero on joogaliiton sivuilla,sieltä osaavat varmasti sinulle neuvoa joogapaikkoja.
- Nimetön
www.jooga.fi, www.rishi.fi
- Leija1
Helingin Joogayhdistys ry www.hjy.fi
Hämeentie 19
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096