Minulla on tuossa aataminomenan yläpuolella (n. 3-4cm aataminomenasta) tuollainen nopan kokoinen muhkura, se kyllä liikkuu siellä, jos sitä liikuttelee. Lisäksi se ei ole kipeä, ja on mielestäni ollut alusta asti samankokoinen. Ilmestyi siis joskus tammi-helmikuussa..
Olisiko kellään tietoa mikä tämä voisi olla? Ja onko syytä kääntyä lääkärin puoleen. Eli ei mitään oireita, mutta itseäni tuo jonkin verran vai mietityttää.
Muhkura kaulassa
hmmmmm....
3
470
Vastaukset
- kannattaa käydä
näyttämässä,ettei vaivaa mieltä.
- melania
Näytä ihmeessä lääkärille! Itselläni oli myös möykky kaulalla ja vaadin päästä tutkimuksiin. Nyt on möykky leikattu ja todettu syöväksi, uuteen leikkaukseen menossa.. En halua pelotella, mutta kannattaa ottaa vakavasti.
Kertoisitko omasta kilpirauhassyövästäsi,miten huomattiin,mitä kerrottiin/selitettiin asiasta,mitä seuraavaksi,jne? Itsellä struuman ultrakuvauksessa huomattiin"häikkää",otettiin ohutneulanäyte,tuloksena epäily syövästä,leikkaus tämän kuun 24. pvä.Lisää tietoa haluava jännittäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491