Eli siinä se kysymys jo tulikin...
Mistä voi ostaa (Suomesta) Burberryä uutena?
12
1669
Vastaukset
- luulen
mie
- ???
Mistä kaupasta?
- mulla on massia
??? kirjoitti:
Mistä kaupasta?
ostaa tää...burberrykin on jo muuttunut rahvaan muodiksi, ei sillä enää ole brassailuarvoa kuten ennen. Osta jotain muuta.
(huvittaa kun joku merkki on niin muotia niin muotia täällä ja sitä saa sitten ulkomailla maitokaupasta peräännakkeluhintaan ;D) - täällä helsingissä..
mulla on massia kirjoitti:
ostaa tää...burberrykin on jo muuttunut rahvaan muodiksi, ei sillä enää ole brassailuarvoa kuten ennen. Osta jotain muuta.
(huvittaa kun joku merkki on niin muotia niin muotia täällä ja sitä saa sitten ulkomailla maitokaupasta peräännakkeluhintaan ;D)...ainakin Stockalta löytyy...
- ???
mulla on massia kirjoitti:
(huvittaa kun joku merkki on niin muotia niin muotia täällä ja sitä saa sitten ulkomailla maitokaupasta peräännakkeluhintaan ;D)Kateellisen panettelua.
- nn321
Ainakin Tampereen Koskikeskuksen liikkeestä: NANOUK. Löytyy kaikkia merkkivaatteita ja myös sitä burberryä.
- ...
Luin hymyillen "keskusteluanne"! Tuo on juuri meidän suomalaisten suurin ongelma, kateellisuus. Mitä se kuuluu muille jos haluaa ostaa lapselleen "merkki" -vaatteita/tuotteita? Eikös se ole meidän jokaisen oma asia mihin rahamme sijoitamme. Itse puen mielelläni päälleni sekä lasteni päälle ns merkkivaatteita, ko rahat ovatkin sitten pois etelänmatkoista yms.! Eli, toivottavasti paikkakunnaltasi tai lähipaikkakunnaltasi löytyy liike jossa myydään myös lapsille merkkivaatteita. Iloista kesän odotusta!
- ???
... kirjoitti:
Luin hymyillen "keskusteluanne"! Tuo on juuri meidän suomalaisten suurin ongelma, kateellisuus. Mitä se kuuluu muille jos haluaa ostaa lapselleen "merkki" -vaatteita/tuotteita? Eikös se ole meidän jokaisen oma asia mihin rahamme sijoitamme. Itse puen mielelläni päälleni sekä lasteni päälle ns merkkivaatteita, ko rahat ovatkin sitten pois etelänmatkoista yms.! Eli, toivottavasti paikkakunnaltasi tai lähipaikkakunnaltasi löytyy liike jossa myydään myös lapsille merkkivaatteita. Iloista kesän odotusta!
Vielä saa asiallistakin palautetta. Tulin hyvälle tuulelle. :) Terveisin alkuperäinen kirjoittaja. Hyvä kevättä, iloista ja lämmintä kesän odotusta! :)
- ainakin
saa stockmannilta (keskusta)
POMPII-lastenvaateliike (simonkatu 9), siellä myös paljon muita merkkivaatteita. mm.polo,dkny jne.
vuorimiehenkadulla, kom-teatterin vieressä on myös yksi liike, en muista nimeä, jossa mukava valikoima. joskus myös hyviä alennuksia.
eiköhän näistä pitäisi jotain löytyä :) - ???
muille asiallisesti vastanneille! :)
- ifolor
Nostetaas tätä vanhaa topicia, eli saako tällä hetkellä Helsingistä jostain (ja jos niin mistä) Burberryn vaatteita, lähinnä farkut kiinnostaa? Burberryllä on kyllä nettikauppa joka toimittaa Suomeen, mutta parin sadan euron farkut on minulle sen verran hintavat, että haluaisin kokeilla ja varmistaa sopivuuden ensin.
- ifolor
Jaa, tämä olikin Lasten vaatteiden osasto :) No tarkennetaan siis, että itse etsin aikuisten vaatteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1333708Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362151- 1482024
- 1051986
- 1211773
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161689- 861619
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2891469- 1231371
- 791235