Alan harrastajilta kysyn tämmöstä otsikon auton pienoismallista ...on olemassa????
Ford Taunus 20 ts 1965
6
826
Vastaukset
- metallimallit.1.18
Lähes sitä mitä etsit löytyy osoitteesta
www.modelcarworld.de
Ford Taunus, P5 Coupe, met. gold 1964- jarkko
ja vielä värikin ...kiitos vinkistä
- metallimallit.1.18
jarkko kirjoitti:
Olen tilannut tuolta monesti ja 1:18 kokoluokan autot ovat tulleet suomeen 16 euron postikululla.
Tilaa sitten yhden tai useamman. - vauhtipaavo
metallimallit.1.18 kirjoitti:
Olen tilannut tuolta monesti ja 1:18 kokoluokan autot ovat tulleet suomeen 16 euron postikululla.
Tilaa sitten yhden tai useamman.Juu, on muuten ihmettelemisen aihetta siinä; Ulkomaanelävien paketit tulee kotiin parhaassa tapauksessa jopa PIENEMMILLÄ postikuluilla kuin armaan kotomaamme Oyj SuomenPotsin perimät pikku korvaukset pikku palveluistaan ovat. Rosvoja ovat net!
- hesassa
jarkko kirjoitti:
Tuli käytyä Hesassa ja samalla reissulla myös Model Mania liikkeessä. Jollen nyt ihan väärin muista, niin näytti sielläkin P5:nen olevan hyllyssä.
- maksuista
vauhtipaavo kirjoitti:
Juu, on muuten ihmettelemisen aihetta siinä; Ulkomaanelävien paketit tulee kotiin parhaassa tapauksessa jopa PIENEMMILLÄ postikuluilla kuin armaan kotomaamme Oyj SuomenPotsin perimät pikku korvaukset pikku palveluistaan ovat. Rosvoja ovat net!
Kovathan noi postimaksut täälläkin ovat, muttei varmaan ihan 16 euroo kuitenkaan?
Taitaa noi kauppiaat tulla pakosta vastaan, kun itse tilasin 2 kpl noita 1:18 autoja ja postimaksu oli tasan 7 euroo, siis täällä koto Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295